جمعه 28 اردیبهشت 1403

علم و تکنولوژی

علم و تکنولوژی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اده‌ها نشان می‌دهد که حتی سطوح پایین فعالیت بدنی در اوقات فراغت به کاهش خطر سکته مغزی کمک می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بیمه شدن دستفروشان با اخذ مجوز مشاغل سیار از طریق درگاه ملی مجوزها خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حذف وعده‌های غذایی می‌تواند منجر به کمبود مواد مغذی در بدن شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از تولد 30 سالگی محمدحسین کنعانی‌زادگان منتشر شد.

وب‌گاه گسترش

طبق گزارش‌ها، داده‌های بازار آپشن اتریوم از افزایش تقاضا برای قراردادهای فروش خبر می‌دهند. بر اساس آخرین داده‌های پلتفرم QCP Capital، شاخص ریسک معکوس (risk reversal) برای قراردادهای منقضی‌شده در آینده منفی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره تلفن 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آزمون در بازگشت به شهر رم ادمین باشگاه را ملاقات کرد و به شوخی عبارت انتقام را درباره‌اش به کار برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران در سال 1402 به امامت کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مصلی تهران برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زلنسکی جمعه شب گفت: نیروهای دفاعی ما قطعا تلاش خواهند کرد تا قاتلان روس پاسخ متقابل ما را احساس کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال 1402، سالی پرماجرا در سیاست خارجی ایران بود سال 1402، سالی پرماجرا در سیاست خارجی ایران بود؛ سالی که با تداوم پروسه آشتی دیپلماتیک ایران و عربستان آغاز شد؛ سپس محدودسازی تنش بین ایران و آمریکا کلید خورد و در شهریور ماه به تبادل زندانیان منجر اما در هفت اکتبر و آغاز جنگ حماس و اسرائیل این روند تقریبا متوقف شد. از سوی دیگر در سالی که گذشت، ایران به عضویت دو سازمان مهم یعنی شانگهای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آمبری» شامگاه جمعه گزارش کرد یک کشتی در 80 مایل دریایی در شمال غربی الحدیده یمن هدف حمله قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مارک روته نخست وزیر هلند هم چندی پیش تاکید کرد: همه تلاش‌ها باید بر وقفه فوری در درگیری‌ها و توقف دائمی این مناقشه هولناک متمرکز باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای 15 روز آینده در بسیاری از نقاط کشور شاهد بارش‌های بسیار خوبی خواهیم بود. استان‌های شمالی غربی، غربی و دامنه‌های زاگرس در راس بارش‌های این مدت خواهند بود که بسیاری از این نقاط طی این مدت بین 60 تا 150 میلی متر بارش خواهند داشت. ، همانطور که گفتیم برای 15 روز آینده در بسیاری از نقاط کشور شاهد بارش‌های بسیار خوبی خواهیم بود، از جمله استان‌های نیمه غربی کشور!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های صهیونیستی بر این باورند که حزب‌الله در واکنش به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به رفح این هشدار را داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از سال 1403، تعطیلات آخر هفته در ایران مثل دیگر کشورها به دو روز افزایش یابد. البته هنوز معلوم نیست پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شود یا شنبه‌ها، اما در هر صورت ایران هم به باشگاه کشورهای دارای دو روز تعطیل در هفته می‌پیوندد. با این حساب چند روز تعطیلی داریم؟/ تجارت‌نیوز