یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی

وب‌گاه عصر ایران

رحیمی با بیان اینکه در وقوع تصادفات خسارتی 30 درصد افزایش داشتیم، عنوان کرد: با توجه به اینکه در زمان بارش سرعت خودرو کاهش پیدا می‌کند، در تعداد تصادفات منجر به جرح حدود 40 درصد کاهش داشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر روز مدارس بیشتری گرفتار مسمومیت‌های سریالی می‌شوند و عدد دانش‌آموزان درگیر پس از 95 روز تاکنون به بیش از دو هزار نفر می‌رسد. از ابتدای آذر تا 11 اسفند حدود 91 مدرسه درگیر مسمومیت‌ها بودند ولی روز شنبه 34 مدرسه دیگر در شهرهای مختلف ایران به این آمار اضافه شد و تعداد دانش‌آموزان دچار مسمومیت به رقمی بیش از 1500 نفر رسید. این عدد با مسمومیت‌های جدید روز یکشنبه به بیش از 2 هزار نفر دانش‌آموز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت امام زمان (ع) در هیئت‌های مذهبی مراسم مولودی و جشن برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه‌های ماهواره‌ای در اتاق فکر اولیه خود، این مسمومیت‌ها را به خود جمهوری اسلامی ربط دادند و همان ترفند «کار خودشونه» را داغ کردند. اما این ادعا، با عدم استقبال در فضای رسانه‌ای داخای روبرو شد.

وب‌گاه عصر ایران

پدر یک دختر دانش‌آموز 7 ساله هم دیروز به اعتماد گفت: «ما اصلا اخبار را دنبال نمی‌کنیم و در خانه هم تلویزیون و خبر نداریم. دیروز که دختر 7 ساله‌ام را مدرسه بردم دیدم چقدر همه جا خلوت است. در کانال پیام گذاشتند که قرار است لباس شخصی اطراف مدارس بگذارند و قرار نیست شما حتما فردی با لباس نظامی ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: منابع خبری اعتماد می‌گویند که ادارات آموزش و پرورش مناطق در جلساتی با مدیران مدارس از آنها خواسته‌اند از پخش کردن شیرینی در مدرسه ممانعت کنند، در صورت وقوع مسمومیت موضوع را به اورژانس اطلاع دهند، تا جای ممکن، از انتشار خبر آن در رسانه‌ها جلوگیری کنند و کسی از مدرسه بیرون نرود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادارات آموزش و پرورش مناطق در جلساتی با مدیران مدارس از آنها خواسته‌اند تا جای ممکن، از انتشار خبر آن در رسانه‌ها جلوگیری کنند و کسی از مدرسه بیرون نرود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت: با توجه به جشن های نیمه شعبان و حضور گسترده زائران و میهمانان در شهر کریمه اهل بیت، فعالیت آموزشی تمامی مدارس شهر قم فردا و پس فردا به صورت مجازی و غیر حضوری خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از تعطیلی مدارس این استان در پانزدهم و شانزدهم اسفندماه به دلیل میزبانی از زائران نیمه شعبان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدارس قم در پانزدهم و شانزدهم اسفندماه به دلیل میزبانی از زائران نیمه شعبان تعطیل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس استان قم در 15 و 16 اسفندماه به دلیل میزبانی از زائران نیمه شعبان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به برپایی جشن‌های نیمه شعبان و حضور گسترده زائران در شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران، فعالیت آموزشی مدارس شهر قم در روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفندماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات مربوط به تعطیلی مدارس در هفته جاری اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وکیل انتخابی محمد بروغنی گفت: هنوز لغو حکم اعدام محمد بروغنی به او ابلاغ نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وکیل انتخابی محمد بروغنی اعلام کرد که هنوز لغو حکم اعدام بروغنی به او ابلاغ نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل انتخابی پرونده درباره چند و، چون دفاع از بروغنی بیان کرد: در طول بازداشت محمد بروغنی، ما 2 لایحه به دیوان عالی کشور تقدیم کردیم. در لایحه دوم، مدارک و ادله جدید دال بر بی گناهی محمد بروغنی تقدیم دیوان عالی شد. نمی‌دانیم این مدارک جدید مورد استناد دیوان قرار گرفته است یا خیر چراکه هنوز از جزئیات رای دیوان بی اطلاع هستیم.