جمعه 7 اردیبهشت 1403

عنایتی: هوادار تیم دست و پا بسته‌ای نیست

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
عنایتی: هوادار تیم دست و پا بسته‌ای نیست

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و بدون شک جایگاه خوبی در جدول به دست می‌آوریم.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در هفته نخست لیگ برتر باشگاه‌های ایران امروز (چهارشنبه) از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان آبی پوشان پایتخت موفق شدند هوادار را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارند.

«رضا عنایتی» سرمربی تیم تازه لیگ برتری هوادار در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: برای شروع بازی بدی نبود. ما می‌دانستیم مقابل تیم با شخصیتی بازی می‌کنیم که خیلی منسجم بازی می‌کند. فکر می‌کنم بد بازی نکردیم اما خیلی راضی نیستم. امیدوارم به خودباوری برسیم.

وی افزود: به تیم استقلال بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. تلاش می‌کنیم از بازی بعد کیفیت فوتبالی بهتری داشته باشیم. تفکرات زیادی داریم و کارهای بزرگی باید انجام دهیم اما حالا باید ریکاوری داشته باشیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم.

سرمربی تیم هوادار تصریح کرد: ما جدول امسال را به دو قسمت تقسیم کنیم. پنج، 6 تیم که مشکل مالی ندارند و 8، 9 تیم که شدیدا ضعف مالی دارند. لیگ امسال به طور کامل 2 تکه است. چند تیم برای قهرمانی و چند تیم هم تلاش می‌کنند به دسته پایین‌تر سقوط نکنند.

عنایتی اضافه کرد: ما با توجه به این بضاعت، تلاش کردیم بازیکنانی جذب کنیم که از نظر فنی سطح بالایی دارند. تلاش ما این است امسال در لیگ بمانیم و به طور قطع با شرایط و مدیریت جدید که تفکرات بزرگی دارند، در سال‌های بعد به جایگاه‌های خیلی بهتر برسیم. ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستم که بخواهیم از تلاش کردن کنار برویم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در جدول جایگاه خوبی داشته باشیم.

وی در مورد بحث فنی تیم استقلال گفت: من باید در مورد تیم خودم صحبت کنم و درست نیست در خصوص استقلال صحبت شود. حقیقتا بازی پا به پایی بود. بازیکنانم توانستند اهداف ما را پیاده کنند. در برخی دقایق، به خصوص در صحنه گل خیلی ناراحت شدم که چرا باید به این شکل گل بخوریم. بدون شک تلاش می‌کنیم تا ضعف‌های تیمی را پوشش دهیم و روز به روز بهتر شویم.

سرمربی تیم هوادار در پایان در خصوص داوری این دیدار اظهارداشت: داوری مشکل خاصی نداشت. فقط صحنه پنالتی بود که مطمئن هستم پنالتی رخ نداد. چند صحنه هم میانه میدان رخ داد که خیلی تاثیرگذار نبود. به جز صحنه پنالتی که خودم دیدم، مورد خاصی نبود.

*س_برچسب‌ها_س*