جمعه 1 تیر 1403

عکس | داشتن این بازیکن نعمت است!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
عکس | داشتن این بازیکن نعمت است!

دنی کارواخال موفق شد در اولین بازی خود در یورو گل بزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از آنکه اسپانیا در اواسط نیمه اول در عرض سه دقیقه کرواسی را غافلگیر کرد و توسط آلوارو موراتا و فابیان روئیز دو گل به ثمر رساند نیمه اول با گلزنی یک ستاره رئالی به پایان رسید تا با گلی که کارواخال در دقیقه 45+2 زد لاروخا با برتری 3-0 به رختکن برود.

کارواخال که در فینال چمپیونزلیگ گل اول را برای رئال وارد دروازه دورتموند کرده و نقش مهمی در قهرمانی رئالی‌ها داشت حالا در اولین بازی تیم ملی کشورش در یورو هم گلزنی کرد. این تاثیرگذاری او به عنوان یک مدافع واقعا استثنایی است و می‌توان گفت دنی کارواخال این روزها به یکی از گلزن‌ترین و تاثیرگذارترین مدافعان دنیا تبدیل شده است.

کارواخال در فصلی که گذشت در لالیگا برای رئال مادرید 4 گل زده و 3 پاس گل داد. دنی در لیگ قهرمانان 10 بازی انجام داد و یک پاس گل به نامش ثبت شد. او در لیگ قهرمانان تنها یک گل به ثمر رساند، گلی که در فینال به ثمر رسید و در قهرمانی رئال نقش پررنگی داشت. به نظر می‌رسد کارواخال در ادامه یورو هم می‌تواند برای لاروخا گلزنی کند. در این صورت او نه تنها در کشورش بیش از پیش محبوب خواهد شد بلکه نشان می‌دهد علاوه بر درخشش در خط دفاعی شم گلزنی بالایی دارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1920194
عکس | داشتن این بازیکن نعمت است! 2