پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

به دنبال بازنشستگی اجباری دکتر رضا ملک زاده استاد ممتاز دانشکاه علوم پزشکی تهران، دکتر ملک حسینی مشهور به پدر پیوند کبد ایران به این اتفاق واکنش نشان داد.

نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 از امروز (هفتم فروردین) آغاز شد و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد. این آزمون 7 و 8 تیر 1403 برگزار خواهد شد.

مدیر منابع آب مهاباد ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه و پیرو ابلاغیه اخیر شرکت مدیریت منابع آب ایران، مرحله دوم عملیات رهاسازی آب از سد مهاباد از ششم فروردین ماه سال جاری با میزان 30 متر مکعب بر ثانیه آغاز شد.

به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام حسن (ع) جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با طرح کیک و شمع تولد رونمایی شد. قرار است سه‌شنبه همزمان با افطار در روز میلاد امام حسن کیک بزرگ تهران در افطارخونه بلوار کشاورز سِرو شود.

تهرانی‌ها اعتقاد داشتند مهمان با روحیه شاد و سرشار از انرژی به مهمانی می‌رود، حال اینکه میزبان این سفره گشوده‌شده، خداوند تبارک و تعالی است.

پس از انتشار این خبر و واکنش‌های فعالان و دغدغه‌مندان محیط‌زیست به این اتفاق، در روز چهارم فروردین دادستان مازندران از این محل بازدید کرد. او اعلام کرد این عملیات با چشم‌پوشی و کوتاهی برخی مدیران منابع طبیعی این استان انجام شده است.

نکته قابل توجه اینجاست که نه مسؤولان ماهان و نه یزد ایر هیچگونه عذرخواهی در این باره نکرده و این اتفاق را طبیعی می‌دانند.

متهم سرین کرتیس، فرد هتاک به مقدسات که در ویدیو‌هایی که از خود منتشر می‌کرد، خود را شاهزاده سرین خطاب می‌کرد، با پیگیری ضابط قضایی در استان البرز شناسایی و دستگیر شد.

از فردا (7 فروردین) تا روز پنج‌شنبه (9 فروردین) پدیده غالب به ویژه در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات وزش باد شدید مورد انتظار است.

مهران رجبی در پایان گفت: کاش معروف نبودم و می‌توانستم چند ساعت در فضای نمایشگاه راه بروم و از بخش‌های مختلف آن دیدن کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور: برای حفظ جان هموطنان تا‌کنون 25 هزار خودروی متخلف که رانندگی مخاطره‌آمیز داشتند توقیف شده است.

یکشنبه پنجم فرودین‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های جنوب تهران از سوی 2 رهگذر به کلانتری 13 آبان گزارش داده شد.

جمعیت هلال احمر با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات حوادث و سوانح نوروزی سال 1403 را تشریح و با اشاره به امدادرسانی به 1851 متاثر از سیل و آبگرفتگی در 9 استان، به شهروندان توصیه کرد تا از سفر و ترددهای غیرضروری بین شهری در این استان‌ها پرهیز کنند.

دکتر رضا ملک‌زاده عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه در دو سال گذشته حدود 40 نفر از بهترین اعضای هیأت علمی این دانشگاه اخراج یا بازنشسته شده‌اند، تأکید کرد: فاجعه این است که بهترین استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران به هر دلیلی بازنشسته یا اخراج شوند و به تبع آن جمع کثیری از جوانان ناامید شوند و دیگر حاضر نباشند حتی برای تحصیلات تخصصی به این دانشگاه بیایند. ما این...

از فروشنده دوره‌گرد بوقلمون‌های زنده تا یک نانوایی سنگکی و صحنه‌ای در یک اردوگاه سلطنتی؛ با این عکس‌ها شما را به تماشای صحنه‌هایی از زندگی مردم ایران در دوران قاجار می‌بریم.

با توجه به بارش سنگین باران طی 48 ساعت گذشته و تجمع آب در سطح معابر، مردم اهواز دوباره و این‌بار در تعطیلات نوروزی گرفتار آب‌گرفتگی شدند و تلاش برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در این کلان‌شهر همچنان ادامه دارد.