چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

در حالی با احتساب پروژه‌های مشارکتی حدود 40 هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند در حال ساخت است که در اجرای برخی پروژه‌ها از خاک جزیره هرمز و بوموسی استفاده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: در استان حدود 150 مدرسه تحت‌تأثیر فرونشست قرار گرفته‌اند که با اقدامات فنی مهندسی انجام‌شده بخش عمده آن‌ها همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و 42 مدرسه از روند آموزشی خارج شد.

براساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب در دیدارِ قاریان اعزامی به حج 1403 با اشاره به اینکه برخی از زائران ثبت‌نامی تا زمان اعزام به حج حدود 30 سال در نوبت خواهند بود، میانگین سنی 35 سال برای قاریان حج امسال را یادآور شد و افزود: «افرادی که در سال 85 برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند، همچنان در صف هستند و برخی از آن‌ها چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند، ولی شما که با قرآن معامله...

شبکه‌های اجتماعی یا آن‌طور که دکتر آذرخش مکری، روانپزشک می‌گوید ماشین‌های معتادساز، محصول ذهنی قوی‌ترین مغز‌های سیلیکون‌ولی به خوبی می‌دانند چگونه ما را به کمک چند اختراع؛ دکمه لایک، امکان گذاشتن کامنت، شمارشگر لایک، کامنت و دنبال‌کنندگان و نوتیفیکیشنی که برای همه این موارد به صدا درمی‌آید گرفتار خود سازند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا با اعلام اینکه محدودیت ترافیکی تعطیلات آخر هفته از ظهر روز 12 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا 15 اردیبهشت ادامه دارد، گفت: «در این مدت محورهای هراز و کندوان مناسب با حجم تردد یکطرفه می‌شوند.»

تصویری قابل تأمل از زیر پل‌های تهران که وایرال شده است که نشان می‌دهد زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کار‌های صنفی تبدیل شده است.

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو از رتبه‌بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آن‌ها خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تا امروز تعداد دو هزار و 485 دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس احکام قضایی صادره از سطح پارکینگ‌های استان تهران خارج شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، مقرر است که تا 27 خرداد 1403، تمام وسایل نقلیه از سطح این پارکینگ‌ها خارج شوند.

رضا مراد صحرایی اعلام کرد: امشب مبلغی به عنوان تقدیر روز معلم به حساب معلمان واریز می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تغییر نام جزیره ابوموسی به بوموسی در دستور کار دولت قرار دارد، گفت: بیش از 70 درصد مردم از عملیات «وعده صادق» احساس غرور کردند همه پاسخ جمهوری اسلامی به رژِیم صهیونیستی را مبتنی بر اصول جهانی در حوزه قواعد بین المللی دانستند.

رئیس پلیس راهور گفت: استفاده از چراغ زنون برای خودرو مطلقاً ممنوع است و اگر مشاهده شود، جریمه می‌شوند. همچنین نصب هر گونه نوشتار، استیکر، برچسب و... بر روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد.

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

ساعت 12 ظهر دوشنبه 10 اردیبهشت زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از مرگ شوهرش خبر داد. گزارش این حادثه از سوی مأموران کلانتری 120 سید خندان به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: 5درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی‌تأثیر نیست.

ایمان شمسایی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج، در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت گفت: با موافقت بانک مرکزی هر یک از زائران حج 1403 می‌توانند مبلغ 500 یورو به نرخی که این بانک اعلام خواهد کرد، از شعب بانک عاملی که در سراسر کشور معرفی می‌شود دریافت کنند.