پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

وزیر میراث فرهنگی درباره قطع درختان در منطقه جنگلی نور در استان مازندران خاطرنشان کرد: قطع نهال در منطقه گردشگری نور هیچ ارتباطی به وزارت میراث فرهنگی ندارد و این اتفاق خارج از محوطه مربوط به مجموعه‌ی گردشگری رخ داده است.

شاهپور آذروند اظهار کرد: به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت و توان علمی جوانان تحصیل‌کرده در پیشبرد اهداف سازمانی، دانش‌آموختگان واجد شرایط دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می‌توانند برای گذراندن دوره ضرورت خدمت سربازی به‌صورت امریه «سرباز روستایی» در مناطق محروم استان به سامانه جامع حوزه مشمولان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به آدرس mashmoolin.iripo.ir مراجعه...

با حذف روغن خوراکی 4 ویتامین اصلی (آ، ای، کا و دی) محلول در چربی جذب بدن نخواهد شد. این افراد افتخار هم می‌کنند که به عنوان مثال چند ماه است که لب به روغن نزده‌اند و مواد غذایی را به صورت آب‌پز و بخارپز دریافت کرده‌اند، در حالی که این اقدام‌شان در درازمدت منجر به عوارض جدی برای آن‌ها خواهد شد و بیماری‌زا خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در اثر بارش‌های اخیر، دو تا سه درصد از ورودی تالاب بین‌المللی گاوخونی به طور موقت آب‌گیری شد.

مصوبات جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور درباره فوت دکتر پرستو بخشی به شرح زیر اعلام شد:

راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری بازه زمانی 18 تا 31 فروردین از روز پنجشنبه 9 فروردین ماه آغاز می‌شود.

حسین کرمانپور، پزشک، درباره خودکشی رزیدنت‌ها گفت: شما یک زمان یک خودکار گم می‌کنید، یک زمان طلا گم می‌کنید. طلا اگر خیلی کوچک هم باشد، بیشتر صدا می‌کند، اما اگر یک خودکار افتاد زمین، کسی نگران نمی‌شود. دولت باید نگران سرمایه‌های خودش باشد.

حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، ضمن تکذیب خبر اخراج 40 استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، درباره ادعا‌های مطرح شده پیرامون «بازنشستگی» برخی اساتید این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات‌رسانی در تمام خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت 22 تا 2 بامداد افزایش خواهد یافت.

شهرک اکباتان از بزرگ‌ترین شهرک‌های خاورمیانه است که در غرب تهران، پایتخت ایران و ناحیه 6 منطقه 5 شهرداری تهران جای دارد

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و همچنین وزش باد شدید در استان‌های واقع در نوار شمالی و همچنین غرب کشور طی امروز - چهارشنبه 8 فروردین - خبر داد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از تصویب و ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودرو‌ها در هیأت دولت خبر داد و گفت: این مصوبه در راستای حمایت از نوسازی ناوگان فرسوده و کمک به رانندگان است.

نماینده اصفهان در مجلس گفت: خشکی زاینده رود و فرونشست ناشی از آن، تمدن اصفهان را مورد مخاطره جدی قرار داده است، این خطر به اندازه‌ای جدی است که اگر تا چند سال آینده فکری برای آن نشود، همه ما باید اصفهان را ترک کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در مناطق مستعد با احتمال خیزش گردوخاک و رگبار پراکنده از امروز سه شنبه هفتم فروردین ماه آغاز تا روز پنج شنبه نهم فروردین ماه مورد انتظار است.

روند افزایشی آمار بازماندگان از تحصیل در ایران ادامه دارد. تازه‌ترین آمار‌هایی که اعلام شده نشان می‌دهد که سال تحصیلی گذشته بیش از 929 هزار نفر از تحصیل بازماندند.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران، گفت: با توجه به ادامه خدمت رسانی مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز از ابتدای امسال در حدود 22 هزار دستگاه خودرو به مراکز شهر تهران مراجعه کرده که یک در صد از این مراجعات مربوط به خودرو‌هایی است که امسال مشمول معاینه فنی شده‌اند.