چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

ویدیویی از لحظه دستگیری اولین سارقی که با پابند الکترونیکی قصد سرقت داشت را ببینید.

بر اساس داده‌های سال 1400 مرکز آمار از مجموع 26 میلیون و 384‌هزار خانوار ایرانی تنها 24‌درصد «خانوار‌های فاقد خودرو» فرصت تجربه سفر را داشته‌اند.

سیل 2 دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به 3 باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مسیر‌های منتهی به شهرستان بهاباد یزد، امروز سه‌شنبه شاهد جاری شدن سیل بود. بهاباد در 200 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم، اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

شیرینی فرانسه در صفحه مجازی خود از رفع پلمپ شدن این شیرینی فروشی خبر داد. پیشتر در پی پلمب برخی ازکافه‌ها و رستوران ها، شیرینی فرانسه تهران نیز پلمب شده بود.

بارش باران موجب آب گرفتگی محور‌های مواصلاتی شهرستان نطنز شد و این بارش‌ها به قدری شدید بود که در روستای صالح آباد نطنز شاهد سیل وحشتناکی بودیم.

جغرافیای مردمان لر تبار در ایران، که از شروع تاریخ در آن ساکن هستند سرشار از ثروت‌های خدادادی همچون نفت، گاز، آب‌های شیرین، خاک حاصلخیز کشاورزی و دیگر نعمت‌های الهی بوده است. این مردمان بواسطه نجابت، نوع دوستی و حس وطن پرستی که سینه به سینه از گذشته به آن‌ها به ارث رسیده باعث شده با سخاوتمندی این نعمات را منحصر به خود ندانند و آن را در جهت اعتلای کشور با همه مناطق سهیم شوند.

مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (4 و 5 اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد.

رئیس پلیس فتای فراجا به تشریح اقدامات این پلیس در زمینه ارتقای امنیت آزمون‌های کنکور سراسری پرداخت و گفت که بیش از 300 فقره تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سؤالات آزمون سراسری شناسایی شده است.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در نشستی خبری اظهار داشت: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی، چون خودرو و لوازم خانگی که به قید قرعه به افرادی که در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اند اعطا می‌شود، برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌های شهر تهران با بیان اینکه سال جاری، سال طلایی در حوزه حمل و نقل به ویژه در حوزه اتوبوسرانی خواهد بود، گفت: جمعاً 5000 دستگاه اتوبوس برقی به اتوبوس‌های تهران اضافه می‌شود.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از روز چهارشنبه 5 اردیبهشت آغاز می‌شود.

مسئولان آب منطقه‌ای یزد در کنار سایر بخش‌های استان اقدامات متعددی را برای پیشگیری از خسارات بلایای مانند سیل در مناطق مختلف تدبیر کرده‌اند، ولی نکته قابل تامل در این باره گاهاً بیتوجهی مردم به هشدار‌های صادره در مورد این بلایاست.