پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

کیفیت هوای پایتخت در ششمین روز از فروردین 1403، در شرایط پاک قرار گرفت.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران با انتشار تصویری در فضای مجازی نوشت: امروز این دو هنرمند عزیز (یکتا ناصر و منوچهر هادی زوج سابق) با حضور در دادسرای جنایی مشکل ایجاد شده در خصوص فرزند مشترک خود را حل و فصل نمودند و با صحبت‌هایی که با آنان شد به توافقی دست یافتند تا تلاش بیشتری جهت آرامش و پیشرفت فرزند مشترک خود سوفیا نمایند.

ادارات اهواز و کارون در روز دوشنبه به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل اعلام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، با تلاش و کار اطلاعاتی شبانه روزی خود موفق به دستگیری فردی شدند که در آبان ماه سال گذشته مردی 33 را با استفاده از سلاح گرم به قتل رسانده بود.

در این مناطق طی 24 ساعت آینده بارش‌های سنگینی خواهیم داشت و به احتمال زیاد در برخی نقاط این استان‌ها شاهد سیل خواهیم بود.

فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان از کشته شدن 9 تن در تصادف 4 خودرو در جنوب سیستان و بلوچستان، خبر داد.

دادستان مرکز استان مازندران، گفت: متاسفانه آن ملاحظاتی که باید در حفظ عرصه ملی و جنگل‌ها صورت گیرد انجام نشد و شاهد تخریب زیست‌محیطی در این منطقه هستیم.

تصاویری از عصر قاجار منتشر شده است که زنان حرمسرا با بُز عکس یادگاری گرفته‌اند.

از 26 اسفندماه 1402 تا 4 فروردین 1403، 373 نفر بر اثر تصادف فوت کردند.

«چارلز جیمز ویلز» انگلیسی در سفرنامه قاجاری‌اش درباره عادت و رسوم اجتماعی ایرانیان در ایام نوروز می‌نویسد: «هیچ فصلی از فصول مانند عید نوروز به درویشان خوش نمی‌گذرد و در هیچ ایامی مانند ایام عید آن‌ها نمی‌توانند تحصیل پول بنمایند.

در عهد قاجار برای آنکه تهران‌نشین‌ها و اهالی قریه‌های اطراف تهران به راحتی از وقت سحر و افطار آگاه شوند، حکومت از شیوه شلیک توپ بهره می‌برد.

سرقت در سال گذشته در شهر تهران 5 درصد و در کل کشور 8 درصد کاهش یافته است.

به گفته یکی از اعضای هیات علمی باغ که در محل حادثه حضور داشت، شهردار نوشهر ابتدا شخصا برای تخریب دیوار اقدام می‌کند، اما در ادامه کار به نیرو‌های حاضر در محل واگذار می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و دستگیری اتباع غیر مجاز نیز از ماموریت‌ها و برنامه‌های پلیس در تداوم دیگر ماموریت‌های این فرماندهی در سال جدید خواهد بود.

متهم قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر که معتاد به مصرف شیشه بوده در اظهارات اولیه انگیزه خود را سرقت اعلام کرده است.

یک فیلم به تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد یک خلاف‌کار و جیب‌بر در اتوبوس پس از آن‌که یکی از مسافر‌ها به دیگران اخطار داد مراقب جیب‌شان باشند، حسابی او را با زنجیر کتک می‌زند.