سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اجتماعی وب‌گاه فرارو

اجتماعی وب‌گاه فرارو

شهردار تهران درباره اظهارنظر مدیرعامل ایران خودرو دیزل درباره عدم دریافت پول اتوبوس‌های جدید واکنش نشان داد.

رییس پلیس راه البرز گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دما طی چند روز آینده، خطر ریزش سنگ و سقوط بهمن در محور‌های کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس دوراز انتظار نیست.

روز یکشنبه 22 بهمن‌ماه 1402 متروی تهران و حومه با آمادگی کامل، خدمات ویژه‌ای را به صورت رایگان به شهروندان و مسافران گرامی ارائه خواهد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: کانون فرونشست زمین استان در مناطق بوئین‌زهرا، عصمت‌آباد و روستا‌های اطراف آن دیده شده است.

در پی انتشار گزارشی در برخی رسانه‌ها در خصوص فروش برخی محصولات حاوی توهین به مقدسات در فروشگاه اینترنتی مشهور «دیجی کالا»، علیه این مجموعه اعلام جرم و برای رسیدگی به آن پرونده قضایی تشکیل شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری 2 زورگیر در محله نارمک خبر داد.

سرویس آذربایجان غربی - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: براثر انتشار گاز مونوکسید کربن 40 نفر در یکی از تالار‌های عروسی این شهرستان مسموم و راهی بیمارستان شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات شهرداری تهران با اشاره به اینکه 9 گام تربیتی، آموزشی و درمانی در مراکز یاورشهر با هدف بهبودی کامل معتادان متجاهر دنبال می‌شود گفت: اشتغال برای مددجویانی که دوره بهبودی شان را به شکل کامل می‌گذرانند در حوزه پاکبانی فراهم خواهد شد. بیمه و اسکان برای این بهبود یافتگان در نظر گرفته شده که از 12 تا 13 میلیون تا سقف 18 تا 20 میلیون تومان حقوق دریافتی آن‌ها خواهد بود.

فراموشم نمی‌شود، در راهِ خانه بودم، تازه آغازِ شب بود، مردی کاسب که هیچ از کرامات و حسناتش ندیده و نشنیده بودم، درِ خانه‌ی فقیری را زد، کیسه‌ای گوشت، در حد دو سه کیلو گذاشت دمِ در، در باز شد، مردِ مستمندِ مهاجر، این سو و آن سو را نگاه کرد، کسی نبود، گوشت را برداشت، به آسمان نگاه کرد و شنیدم که گفت: سپاس خداجان!

مدیرعامل ایتا گفت: چند پورت شبکه در یکی از دیتاسنتر‌های این پیامرسان دچار مشکل شده که متخصصان در حال برطرف‌نمودن آن هستند.

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره وضعیت میزان آلاینده‌های تهران در صبح روز شنبه 21 بهمن 1402 اطلاع رسانی کرد.

برخی از افراد قصد خارج‌کردن حافظه دوربین‌های مداربسته بیمارستان گاندی در شب حادثه آتش‌سوزی را داشتند که با هوشیاری عوامل "فراجا" این افراد دستگیر شدند و حافظه دوربین‌ها توقیف شد.

باتوجه به برگزاری مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در میدان آزادی، مسیر‌های دسترسی به فرودگاه مهرآباد به مسافران اطلاع‌رسانی شد.

ماموران نوپو فردا در میدان آزادی به مناسبت 22 بهمن قبل از سخنرانی رئیس جمهور، چتربازی می‌کنند.

دبیر ستاد مرکزی خدمات سفر از ترافیک سنگین مسافران در استان گیلان، شهر بندرعباس و همچنین جزیره قشم و از کمبود جا برای اقامت مسافران در استان بوشهر خبر داد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از تکمیل مناسب‌سازی باغ موزه قصر خبر داد.