دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه فرارو

فرهنگی وب‌گاه فرارو

رکن داشتن تناسب اندام بدون باشگاه، خوردن آگاهانه است. همانطور که خواب باکیفیت نوعی مراقبت از خود است، تمرین غذا خوردن با آگاهی نیز چنین است.

پیاده روی در تهران، در فصل مختلف سال می‌تواند بسیار لذب‌بخش باشد.

آلوپسی آندروژنیک یا طاسی مردانه در میان برخی از مردان بسیار شایع است. با وجود اینکه برخی پزشکان طاسی مردانه را پاسخ فیزیولوژیک بدن برخی مردان به آندروژن‌ها یا هورمون‌های مردانه می‌دانند، این وضعیت در میان ساکنان برخی کشور‌ها متداول‌تر است. تحقیقات جدید نشان داده‌اند که کشور‌های غربی جمعیت بزرگتری از مردان طاس را در خود جای داده‌اند.

مولتی ویتامین یکی از مهم‌ترین ترکیبات مورد نیاز بانوان باردار و شیرده است. اغلب بانوان باردار به ویتامین‌هایی مانند اسید فولیک نیاز دارند. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد، یک خانم باردار باید به صورت روزانه حدود 400 میکروگرم اسید فولیک مصرف کند.

از عادت‌های به ظاهر بی ضرر گرفته تا کار‌های هدفمند، پدر و مادر‌ها به شیوه‌های مختلفی ممکن است ناخواسته به سلامت فرزند خود صدمه بزنند.

هتل Dolce Hanoi Golden Lake در ویتنام، به لطف طلا‌های براقش، یک هتل زیبا با نمای داخلی و خارجی جذاب است.

عروس هلندی و کاسکو هر دو از پرندگان زیبا و محبوب برای انسان‌ها هستند که مراقبت و نگهداری از آن‌ها شامل نکات و دستور العمل‌هایی می‌شود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

‌سیرابی یکی از غذا‌های معروف ایرانی محسوب می‌شود که بر خلاف ظاهر غیر زیبا از طعم فوق‌العاده و خواص باورنکردنی برخوردار می‌باشد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که طعم این غذا نیز همانند ظاهر آن چنگی به دل نمی‌زند، اما این کاملا اشتباه است.

دبیر کارگروه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: «خیلی از سرطان‌ها قابل پشگیری هستند و می‌توان با داشتن یک سبک زندگی سالم از بروز آن‌ها جلوگیری کرد.»

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز غربالگری پیشگیری از تولید بیماران مبتلا به «اس ام ای» در سالجاری خبر داد و گفت: این کار در دستور کار وزارت بهداشت بود تا از تولد نوزادان مبتلا به اس ام ای جلوگیری کنیم.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه استفاده از قرص ناف برای لاغری مبنای علمی ندارد، گفت: درمان چاقی کلید جادویی ندارد.

به‌زودی فصل بالا آمدن میلیارد‌ها میلیارد حشره در آمریکا شروع خواهد شد و اخبار زیادی درباره این حشرات در رسانه‌ها مطرح است.

کرم شکلاتی یکی از انواع سس‌های شکلاتی است که برای فیلینگ کیک و تزیین دسر مناسب است و می‌توانید با روشی آسان آن را در منزل تهیه کنید.

نرخ ابتلا به سرطان در افراد زیر 50 سال در حال افزایش است. دانستن سابقه خانوادگی ممکن است شما را واجد شرایط غربالگری زودهنگام سازد.

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 1 اردیبهشت ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

هر گل فقط چند روز دوام می‌آورد. در غیاب گرده‌افشان‌های طبیعی، ما به جای مرغ مگس‌خوار با دست اقدام به گرده‌افشانی می‌کنیم.