یک‌شنبه 22 مهر 1403

فرماندار بیجار: تدبیر امام راحل رویای رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار بیجار: تدبیر امام راحل رویای رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشت

سنندج - ایرنا - فرماندار بیجار با بیان اینکه روز جهانی قدس یک تدبیر ماندگار از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی برای نجات فلسطین است، گفت: این هوشمندی و درایت امام خمینی (ره) رویای رژیم صهیونیستی برای تحقق اهدافش در سرزمین‌های اشغالی را ناکام گذاشت.

علی اکبرورمقانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگر نبود این نگاه اندیشمندانه و خردمندانه امام (ره) و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، بدون شک الان قدس از یاد جامعه جهانی رفته بود و رژیم اشغالگر با همراهی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به اهداف شوم و خبیث‌شان رسیده بودند.

وی افزود: زمان شناسی امام و همراهی امت در این 41 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواب را از چشمان ناتوان رژیم اشغالگر و اربابانش ربوده و باعث هوشیاری، وحدت، همدلی و آرمانخواهی مشترک جامعه جهانی و آزادگان جهان بویژه امت مسلمان شد و به ساکنان غزه و کرانه باختری و تمام سرزمین‌های فلسطینی شجاعت و شهامت برای ادامه مقاومت، انتفاضه و مبارزه تا پیروزی نهایی آموخت.

فرماندار بیجار تاکید کرد: ادامه حرکت آگاهی بخشی و حمایت قاطع مقام معظم رهبری از آرمان‌های امام و ایجاد امید در میان مبارزان فلسطینی و حمایت بی قید و شرط کشورمان از فلسطین و وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسراییل غاصب 25 سال آینده را نخواهد دید، موجب تقویت وحدت و همدلی بین مبارزان فلسطینی تا نابودی قطعی اسراییل شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری مراسم روز قدس در این استان اعلام کرده است: پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، امسال روز جهانی قدس با ویژه برنامه‌ای بس گرانبها و استثنایی پاسداشته خواهد شد.

این ویژه برنامه عبارت است از سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی (مدظله العالی) بر این اساس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان (2 خرداد 1399 مصادف با 22 می 2020 میلادی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت 12:00 (به وقت تهران) به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت.

این سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

به همین مناسبت و به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات حکیمانه و راهگشاب ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) هیچ‌گونه برنامه‌ای تحت عنوان مراسم روز قدس در هیچ نقطه‌ای از استان کردستان برگزار نخواهد شد.

شهرستان 89 هزار نفری بیجار در 142 کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*