سه‌شنبه 17 مهر 1403

فرماندار: روند بستری بیماران کرونایی در بجستان کاهش یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فرماندار: روند بستری بیماران کرونایی در بجستان کاهش یافت

گناباد - ایرنا - فرماندار بجستان از کاهش روند بستری بیماران مبتلا به کووید 19 در این شهرستان خراسان رضوی خبر داد.

حسین ابراهیمی کردیانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع هزار و 67 بیمار مبتلا به کووید 19 که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در بجستان شناسایی شدند، 365 نفر در بیمارستان علامه بهلول گنابادی بستری شده و 44 نفر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به همکاری خوب و گسترده مردم بجستان در اعمال محدودیتهای کرونایی افزود: مردم از جمله کسبه این شهرستان با وجود مشکلات بسیار در حوزه های اقتصادی و معیشتی، ایثارگرانه در اجرای این طرح همراهی داشتند.

فرماندار بجستان ادامه داد: در راستای حمایت از واحدها و اقشار آسیب پذیر تاکنون 647 نفر متقاضی مشمول دریافت تسهیلات از بجستان در سامانه مربوطه ثبت نام کردند و در مجموع 43 میلیارد ریال به 547 تن پرداخت شده و 100 پرونده دیگر با مبلغ بیش از هشت میلیارد ریال در دست بررسی و اقدام است که از این تعداد 68 پرونده به شعب بانکی این شهرستان معرفی شده است.

وی گفت: در اجرای طرح سرلشکر شهید سلیمانی و "مسجد سنگر سلامت" با محوریت ناحیه مقاومت بسیج و با هدف رفع مشکلات معیشتی اقشار آسیب پذیر تاکنون بیش از 700 بسته کمک معیشتی و بالغ بر هزار و 200 عدد ماسک و کالای فرهنگی بین جامعه هدف توزیع شده است.

مرکز شهرستان بجستان در 278 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*