شنبه 7 مهر 1403

فرمانده کل سپاه شهادت سید پرافتخار مقاومت را تسلیت گفت

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
فرمانده کل سپاه شهادت سید پرافتخار مقاومت را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی شهادت سید پرافتخار مقاومت را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر حسین سلامی در این پیام افزود: شهادت مجاهد نستوه، سید مقاومت و فرمانده مومن، انقلابی و شجاع حزب الله پرافتخار لبنان «حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله» و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، امت اسلامی، ملت و دولت شریف و قهرمان لبنان، مجاهدان سرافراز مقاومت اسلامی، حزب الله قهرمان و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی اظهار داشت: جنایت وحشیانه سگ هار صهیونیست در ضاحیه لبنان تحت حمایت آشکار و وقیحانه رژیم تروریست و جنگ افروز امریکا و بلکه دیگر سردمداران دروغین حقوق بشر در اروپا و غرب که دست‌های پلیدشان تا مرفق به خون مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع، بی‌گناه و مظلوم فلسطین و لبنان آلوده است نشان داد «آرمان آزادی قدس» در آستانه تحقق شکوهمند و تاریخ ساز خود قرار دارد و به فضل الهی و پیروز قطعی این میدان سرانجام «حزب الله» مقتدر و «حماس» غیرتمند خواهد بود.

سرلشکر سلامی خاطر نشان کرد: بی شک استحکام و اقتدار حزب الله لبنان، حماس، سایر نیروهای مقاومت فلسطینی و جبهه‌ی مقاومت با ادامه ی راه این شهید بزرگوار ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد و با به میدان آمدن ظرفیت‌ها، امکانات و مقدورات مسلمانان عالم، طومار رژیم غاصب و خبیث را در هم خواهد پیچید.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه 6 مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با 8 الی 12 جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن 2 هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه 7 مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن 64 سالگی و پس از 32 سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.