پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه فرارو

طبق تحقیقات، مصرف برخی از مواد غذایی می‌تواند میزان ترشح هورمون‌های GLP-1 را افزایش داده و شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه دارد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - رییس حوزه هنری استان اصفهان از آغاز ارسال اثر به این فراخوان در بخش رقابتی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «تیرنگ» نوشته چهار نویسنده به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب دربرگیرنده چهار نمایشنامه از چهار نویسنده جوان کشورمان است. «تیرنگ» عنوان کتابی است که چهار نمایش‌نامه با عناوین «سرخ او»، «کسی در گور می‌گرید»، «میراِشکار» و «میان‌بر» را در خود جای داده است. «سرخ او» به قلم مهیار هزارجریبی، برداشت آزادی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تازه‌ترین قسمت از مجموعه برنامه «ماه‌ترین» با بررسی موضوع «درمان‌های ناباروری مردان» ساعت 18:15 روز جمعه 7 اردیبهشت روانه آنتن شبکه دو می‌شود. شهریار ربانی در هر قسمت از برنامه «ماه‌ترین پلاس» میزبان کارشناسی در حوزه‌های مربوط به سلامت پدران و باروری و همچنین نقش آن‌ها در آرامش مادر است که در گفت‌وگویی ساختارمند مخاطب را با خود همراه و در جدیدترین...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس رسانه ملی در مراسم سومین دوره «جشنواره قهرمانان ایران» گفت: قهرمانان رسانه هویت ملی ایران هستند و جوانان ما، دانشمندان ما و قهرمانان ما در نیروهای مسلح با اقتدارآفرینی در عرصه بین‌الملل، عملیاتی چون «وعده صادق» را رقم زدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ریاست هیات بخش نوعی نگاه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را «زاویه دولان» سینماگر 35 ساله بر عهده دارد و «مایمونا دوکوره» کارگردان سنگالی، «لسما المودیر» کارگردان مراکشی، «ویکی کریپس» بازیگر آلمانی و «تاد مک کارتی» منتقد ارشد سابق ورایتی و هالیوود ریپورتر دیگر اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و 18 فیلم بخش مسابقه نوعی نگاه را داوری خواهند کرد. هفتاد...

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه 7 اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) از برگزاری جلسه دیدار دبیران و اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: نام سازمان اوقاف به محافل انس با قرآن به ویژه در دهه 60 و 70 گره می‌خورد که تاکنون 46 دوره سراسری و 40 دوره مسابقات بین المللی در کشور برگزار شده است.

خبرگزاری تسنیم

نورآقایی گفت: فضا و اقتصاد پیرامون نمایشگاه کتاب، گردشگری ادبی را شکل می‌دهند و می‌شود ایده‌هایی داشت که نمایشگاه کتاب به یک رویداد در این حوزه تبدیل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در هفتمین جلسه از فصل نهم «پاتوق فیلم کوتاه»، چهار فیلم کوتاه در ژانرهای کمدی، درام و آخرالزمانی روی پرده سینما بهمن می‌روند که با حضور محمد علیزاده‌فرد نقد و بررسی می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فداحسین مالکی؛ عضو فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس شورای اسلامی به قدمت فرهنگ و تمدن کشورمان اشاره کرد و گفت: فرهنگ و تمدن ایران به بلندای تاریخ است و به همین دلیل همواره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد توجه کشور‌های عضو اکو و دیگر کشور‌ها در اروپا و آمریکای لاتین قرار می‌گیرد. وی افزود: با وجود اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هنوز به چهل...

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور با زن‌ها واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی سفر به پاکستان و سریلانکا به همراه رئس‌جمهور، در رشته توئیتی نوشت: طراحی یک سامانِ فرهنگی جدید در منطقه با دستاوردهای سفر آیت‌الله رئیسی به دو سرزمین استراتژیک در غرب و جنوب آسیا (پاکستان و سریلانکا) آغاز شده که پیش از این شاهد آن نبودیم.