شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تقدیر از برخی سینماگران انقلاب و دفاع مقدس از جمله جمشید هاشم‌پور و جمال شورجه بیان کرد: ما در سینما تنوع سلیقه و دیدگاه را به رسمیت میشناسیم و معتقدیم توقف، سمی مهلک برای سینماست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خانواده آرنولد شوارتزنگر اعلام کردند متخصصان، بیماری زوال عقل را در این بازیگر مشهور هالیوودی تشخیص داده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان اوقاف گفت: هوای نو بنا دارد هیأت تراز 1402 را مشخص کند و امید داریم در طول سال ارتباط‌ها حفظ شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در بخشی از این بخشنامه خطاب به معاونان، روسا و مدیران کل ستادی و استانی این وزارتخانه آمده است: در اجرای ماده 6 آیین نامه اجرایی قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی، عناوین و اصطلاحات بیگانه، مصوب سال 1378 هیئت محترم وزیران و اصلاحات بعدی در سال 1394مطابق نص صریح آیین نامه یادشده،، استفاده از نام های رایج در گویش های محلی و قومی در مناطق مورد سکونت اقوام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

خبرگزاری ایرنا

وزیر فرهنگ در بخشنامه ای از بلامانع بودن استفاده از نام های مورد استفاده در گویش های محلی و قومی رایج در مناطق مورد سکونت اقوام در نامگذاری خدمات، محصولات، مؤسسه ها و اماکن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی با اعلام خبر سفر عبدالامیر الشمری وزیر کشور و هیاتی بلندپایه از عراق به ایران، زمان آغاز نام نویسی متقاضیان در سامانه ثبت نام اربعین را اول محرم عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - همه آمده‌اند، بغض در گلوی دوستان و همکاران او آشیانه کرده و هر لحظه بغض‌ها می‌ترکید و صدای هق‌هق گریه از لابه‌لای جمعیت پر می‌کشید، تلخ‌ترین تیتر مرگ منصور بود، اما کاری از دست هیچ‌کس بر نمی‌آمد و امروز پیکر این خبرنگار خوش اخلاق بر دستان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و اهالی فرهنگ و هنر میهمان خاک شهر یاسوج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ در بخشنامه‌ای از بلامانع بودن استفاده از نام‌های مورد استفاده در گویش‌های محلی و قومی در نامگذاری خدمات، مؤسسه‌ها و اماکن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 41 دانشجو و گروه دانشجویی در اختتامیه دوازدهمین آئین اعطای تندیس فداکاری به دانشجویان ایران معرفی و تجلیل شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جایگزین کردن نگاه قرارگاهی به جای نگاه سازمانی، موجب تقویت مولفه‌های عزت، حکمت و مصلحت در روابط خارجی شده و هم‌افزایی و سرعت در عمل را به ارمغان خواهد آورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آخرین مهلت مشارکت «صندوق پروانه» در بخش تولید اعلام شد و علاقه‌مندان تا 15 خرداد برای ارائه آثار خود فرصت دارند.

وب‌گاه فرارو

قرص ویتامین c یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از آنتی اکسیدان چیست. آنتی اکسیدان ها به موادی گفته می شود که رادیکال های آزاد سلولی را از بین می برند و استرس اکسیداتیو را در بدن محدود می کنند. در نتیجه، التهابات در بدن کاهش پیدا می کند و همین امر نقش بسیار مهمی در ارتقا سلامتی دارد.

وب‌گاه فرارو

سال های زیادی است که شلوار جینِ جذب جزء موارد ضروری در لباس ها و تیپ افراد محسوب می شود که در سال 2022 هم؛ چنین ترندی وجود دارد اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کل روز شلوار لی تنگ بپوشید چه اتفاقی می افتد؟

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 11 شهر این استان از نعمت کتابخانه محروم است، گفت: فرایند دریافت مجوز ماده 23 برای احداث کتابخانه در این شهرها آغاز شده است.