شنبه 29 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه خبر آنلاین

برترین‌ها نوشت: عکسی از دختر علیدوستی منتشر شد که نشان می دهد دخترش خیلی بزرگ شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: مساجد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام هستند؛ و 95 درصد از شهدای انقلاب مسجدی بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه گفت: تمرکز بیشتر در تولید آثار با محتوای فرهنگی در سطح کشور و در همه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ضرورت دارد.

وب‌گاه فرارو

بعضی از خانم‌ها دلیل درست نکردن دسر را وقت زیادی می‌دانند که باید صرف آماده‌سازی آن شود. در حالی که برای تهیه بسیاری از دسرها آن هم از نوع کرم و ژله، وقت زیادی لازم نیست و شما می‌توانید با صرف فقط پنج تا هفت دقیقه یک دسر خوشمزه درست کنید.

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 9 خردادماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ 9 خردادماه 1402 را بخوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیدار پادشاه عمان با رهبرمعظم انقلاب، تعطیلی کارخانه داروگر، حضور رئیسی در جلسه رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش و... از تیترهای امروز مطبوعات است.

خبرگزاری تسنیم

برخی کتابفروشان در روزهای اخیر در تماس با تسنیم از پیشنهاد وسوسه‌کننده برخی ناشران کتاب‌ساز برای عرضه کتاب‌هایشان با 80 درصد تخفیف خبر داده‌اند. به نظر می‌رسد این ناشران در سایه خلاء‌های قانونی برای ورود به بازار جدی نشر عزم خود را جزم کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

نخستین گردهمایی سینماگران انقلاب و دفاع مقدس با حضور جمعی از اهالی سینما و مدیران فرهنگی در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس سازمان سینمایی خطاب به سینماگرانی که با آثار بدون مجوز همکاری می‌کنند، اعلام کرد که با آنها قطع همکاری خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل حج و زیارت استان زنجان گفت: نخستین کاروان حج تمتع این استان حدود یک بامداد سه‌شنبه از فرودگاه این شهر راهی سرزمین وحی شد.