شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری مهر

رزمنده پیاده تیپ 7 حضرت ولیعصر (عج) در عملیات بیت المقدس می‌گوید عملیات بزرگ بیت المقدس را می‌توان قلب دفاع مقدس نامید.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: امروز ایران اسلامی با الهام‌گیری از اراده پولادین رزمندگان و شهدای عملیات فتح خرمشهر، به جایی رسیده که از پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا از لحاظ تجهیزات نظامی و دفاعی است.

خبرگزاری مهر

بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و سراسرنمای مقاومت به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر رایگان شد.

خبرگزاری مهر

علیرضا سمیعی در نشست نگاهی به مکتب‌های ادبی گفت: نگاه به مکاتب ادبی به نویسنده و کسانی‌که با ادبیات سر و کار دارند، کمک می‌کند به یک خودآگاهی تاریخی برسند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تندیس قهرمان گمنام شهید دریاقلی سورانی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به موزه سینمای ایران اهداء شد.

خبرگزاری ایرنا

قرچک - ایرنا - فرماندار شهرستان قرچک گفت: بازخوانی حماسه رزمندگان اسلامی در آزادی خرمشهر، در کشور امید ایجاد می‌کند که می‌توان در سایه وحدت و همدلی بر تمام دشمنان غلبه کرد.

خبرگزاری تسنیم

«ویرانی دروازه شرقی»، به قلم سرلشکر عراقی وفیق السامرایی، یکی از مهمترین آثاری است که درباره تحولات خاورمیانه در دهه‌های 60 و 70 هجری شمسی نوشته شده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه‌نویسی ایثار گفت: سینما و تلویزیون به چیدمان جدید و آرایش جنگی نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم

یک فیلمساز و پژوهشگر اهل سوریه گفت: حاج قاسم سلیمانی زمانی کارگردان‌های شاخص سینمای کشورهای اسلامی را جمع کرد و تلاش کرد اتحادیه کارگردان‌های سینمای جهان اسلام را تشکیل دهد تا سینمای جهان اسلام به توفیق خوبی برسد.

خبرگزاری تسنیم

هم تیپ و قیافه‌اش با همه فرق داشت و هم کلام و شعرش. قلندرانه در وادی شعر قدم می‌زد؛ همانقدر بی‌تعلق و بی‌تملق. همین ویژگی‌ها محمدرضا آقاسی را از اکثر هم‌قطارانش مجزا می‌کرد. شاعری که وقتی پشت تریبون قرار می‌گرفت، کلامش بسیاری را همراه خود می کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نخستین نمایشگاه تذهیب ایرانی با رونمایی از آثاری از 54 هنرمند تذهیب‌کار کشورمان در بنیاد ایرانشناسی دایر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «پادشاه هفت اقلیم» با بحث و گفت‌وگو درباره تاریخ تمدن عیلامی، سلوکی، کوشانی و دیگر حکومت‌هایی که در تاریخ ایران حاشیه‌ای شمرده می‌شده‌اند، شیوه‌ای نو برای نگاه به تاریخ ایران فراهم آورد.

وب‌گاه فرارو

در صورتی که معده زمان کافی برای استراحت و هضم غذا در اختیار نداشته باشد، این موضوع می‌تواند منجر به مشکلات سلامتی مانند حالت تهوع شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیچ شخصی از دید خداوند مخفی نیست پس مراقب رفتارمان باشیم.