یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

وب‌گاه فرارو

شیر در واقع منبع عالی پروتئین است، درشت مغذی ضروری برای ساخت و حفظ توده عضلانی در بدن. ساختن و حفظ توده عضلانی یک استراتژی عالی برای کسانی است که در مسیر کاهش وزن خود هستند. با انجام این کار، آن‌ها خود را تقویت می‌کنند و در عین حال در یک تعادل سالم چربی باقی میمانند.

وب‌گاه فرارو

یکی از راه‌های حفظ سلامتی در دوران سالمندی، تغذیه مناسب است که نکته‌ای ضروری برای داشتن زندگی سالم و بانشاط در این دوران محسوب می‌شود. افراد باید در این دوران از تمامی گروه‌های غذایی به مقدار توصیه شده، استفاده کنند.

وب‌گاه فرارو

سرگیجه عموما با حرکات سر، تغییر وضعیت، حرکت کردن و راه رفتن، سرفه و عطسه تشدید می‌شود و ایجاد تهوع و استفراغ، سردرد، حساسیت به نور یا صدا، تاری دید، تعریق، ضعف و بی‌حالی، تپش قلب، صدای سوت و وز وز گوش می‌شود.

وب‌گاه فرارو

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگار نه تنها به سلامت ریه و قلب آسیب می‌رساند، بلکه احتمال از دست دادن حافظه و سردرگمی در میانسالی را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، با توجه به نقش مهم گفتمان مقاومت در پیشبرد و تقویت انقلاب اسلامی و همچنین اهمیت پرداخت به مکتب جهانی شهید سلیمانی، رادیو مقاومت برای تبیین حقایق و پیوند دادن نسل‌های نوپای انقلاب با فرهنگ مقاومت در اولین سالگرد شهادت سردار عزیز در سال 1399، تاسیس و امسال سومین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد. رادیو مقاومت که در 7 بخش زنده از ساعت 7 صبح شروع...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جبهه جهادی منتظران خورشید از توجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به روستاها در تشییع شهدای گمنام قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیوارنگاره جدید میدان ولی‌عصر (عج) پایتخت با عنوان «جان فدا» با اثری از حسن روح‌الامین در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش موزیکال «علاءالدین»، محصول کمپانی دیزنی برای سه هزارمین بار روی صحنه رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس رسانه ملی رشادت شهدا، افتخارات و دستاورد‌های دانشمندان و نخبگان و سنت‌های دیرینه کشورمان را داشته‌های ارزشمند ایران اسلامی برشمرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمشید بری، نقاش و هنرمند عرصه تجسمی معتقد است که هنر، زبان بیان مشکلات روز است و یک هنرمند، مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مسائل روز را با یک اثر می‌تواند بازگو کند، اثری که سالیان سال باقی خواهد ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی دیگر از اهداف شورای عالی در حوزه فرهنگ عمومی متمرکز شده و تمرکز ما در نظام ملی نگاه به همه ی مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پانصدوبیست‌وسومین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم سینمایی «دانتون» ساخته آن دری وایدا اختصاص دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس رسانه ملی رشادت شهدا، افتخارات و دستاوردهای دانشمندان و نخبگان و سنت‌های دیرینه کشورمان را از داشته‌های ارزشمند ایران اسلامی توصیف کرد.

وب‌گاه فرارو

میوه عناب که دارای خاصیت‌های دارویی بسیار زیادی است. در اول رنگ سبز و گرد بوده و بعد از رسیدن به رنگ قرمز و زیتونی شکل درآمده و چروک می‌خورد. عناب را «خرمای قرمز» و «خرمای چینی» هم می‌نامند. خراسان جنوبی قطب تولید عناب کشور ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: همزمان با جشن سه‌هزارمین اجرای «علاءالدین» در برادوی؛ نام این اثر در فهرست آثاری با طولانی‌ترین مدت اجرا ثبت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فیلم «آواتار: راه آب» در آخرین روزهای سال میلادی به احتمال فراوان با گذر از «تاپ گان: ماوریک»، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 2022 را از آن خود خواهد کرد.