یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه های سیما به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها، ضمن منعطف کردن برنامه های معمول خود، مستند‌ها و ویژه برنامه هایی را تدارک دیده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سیزدهمین دوره از جشنواره مردمی عمار بیش از 3400 اثر برای رقابت به این دبیرخانه ارسال شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تالار‌های نمایشی مجوعه تئاترشهر با یک اثر نمایشی جدید طی روز‌های آینده در تالار سایه مجموعه میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داریوش نصیری مدیر بخش نمایش‌های خیابانی و محیطی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از آغاز بازبینی حضوری آثار این بخش خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: مدیر مرکز تئاتر مولوی از برگزاری جلسات اکران فیلم‌تئاترهای آثار داخلی و خارجی به همراه جلسات نقد و بررسی آثار از بهمن سال جاری در این مرکز تئاتری خبر داد

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: کره جنوبی از کارگردان و بازیگر مجموعه پرطرفدار «بازی مرکب» تجلیل کرد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیون به مناسبت سومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی»، مستندها و ویژه برنامه‌هایی که به بیش از 14 هزار دقیقه می‌رسد، تدارک دیده است.

خبرگزاری تسنیم

هوک بازیگرانی چون امیر جعفری و امیرمهدی ژوله دارد و با دیدگاهی انسانی، خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌کند.

خبرگزاری مهر

«جنبه معمارانه شخصیت حاج قاسم» در سیاست، فرهنگ و حوزه دفاع و امنیت، منظومه‌ای بنا نهاد و به تدریج نیز تکامل یافته و دوران‌ساز شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «چه جوری به هم بیاییم؛ ویترینی از تفاوت های زن و مرد» نوشته حسین رستمی توسط شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

فراخوان نخستین همایش تاریخ مطبوعات ایران با هدف بررسی سیر تحول تاریخ مطبوعات در کشور و با مشارکت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و دانشگاه علامه طباطبایی منتشر شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر بخش نمایش‌های خیابانی و محیطی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از آغاز بازبینی حضوری آثار این بخش خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تازه‌ترین برنامه تالار‌های نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که طی هفته پیش رو یک اثر نمایشی جدید در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد. «نذر عباس» عنوان جدیدترین نمایش تالار سایه مجموعه تئاتر شهر است که طی هفته جاری به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی و بازی محمد یزدی، امیر قربانی، هومن حسینی،...

خبرگزاری تسنیم

رئیس رسانه ملی در کنارتأکید بر سه بار تحریم در دو ماه، به ده‌ها اثر در حوزه سریال و مستند اشاره کرد که آماده کلید خوردن‌اند.