جمعه 25 خرداد 1403

فرهنگی

فرهنگی

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در سنندج با هدف توسعه گردشگری و رونق اقتصادی این شهر حمایت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جایزه جلال در سال‌های اول خود که با عنوان پرداخت جایزه 110 سکه بهار آزادی توانست به خوبی مسیر تبلیغاتی را طی کند و بر سر زبان‌ها بیفتد در سال‌های بعد حواشی متعددی داشت که یکی از آن‌ها در میزان جوایز این جایزه ادبی بود که همیشه توجه‌ها را به خود جلب می‌کرد. در این گزارش سعی کردیم از روند کاهش 110 سکه به 30 سکه و بعد‌ها تبدیل آن به پول رایج مملکت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی، مجتبی دانشور مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست مدیریت نظارت بر چاپ و انتشارات کانون منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کنگره ملی مصطفای شهید، ویژه بزرگداشت یازدهمین سالگرد دانشمند هسته‌ای، شهید مصطفی احمدی روشن، شامگاه پنج‌شنبه در امامزاده علی اکبر چیذر تهران با حضور حسین آبنیکی همکار شهید و سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه برگزار شد. مصطفای ما را به جرم ساخت سلاح هسته‌ای به شهادت رساندند سردار نقدی در این نشست گفت: مصطفی ما را که جوانی دانشمند، خوش‌رو...

خبرگزاری تسنیم

دومین دوره جشنواره علوم انسانی عمار با انتشار فراخوان در بخش‌های یادداشت، مقاله و ارائه شفاهی فعالیت خود را آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کشور اجرا می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بیست و هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای با حضور آثاری از هشت استان به شکل منطقه‌ای در شیراز آغاز به کار کرد.

وب‌گاه الف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، روایت سلحشوری فرزندان این آب و خاک و اهتمام به جهاد تبیین الزامی است چرا که نسل جوان و نوجوان کشور، آشنایی کمی با روایت های ناب و حماسی قهرمانان سرزمین خود دارد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، نامزدهای دریافت جایزه بخش مسابقه مستند و فیلم داستانی این دوره جشنواره را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

علیرضا قزوه درباره نمایش "جان فدا" گفت: وداع شهید سلیمانی با خانواده‌اش صحنه‌ای زیبا و عاطفی است و همه را تحت تاثیر منش این بزرگ مرد قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - پوستر سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» با محوریت نهضت روایت زن ایرانی مزین به تصویر شهیده «طیبه‌السادات زمانی» نخستین شهیده زن استان کرمانشاه است.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره تئاتر فجر منطقه 3 به میزبانی استان مازندران با اعلام برگزیدگان و معرفی چهار نمایش منتخب به جشنواره تئاتر فجر به کار خود پایان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: کتاب «امیلی کار» با روایتی از سرگذشت نقاش کانادایی، امیلی کار منتشر و روانه بازار کتاب شد.