دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران، با حکم محمد خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران امیرحسین شفیعی به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منصوب شد. در این حکم آمده است: «جناب آقای امیرحسین شفیعی نظر به تخصص و تجربه جنابعالی بدینوسیله به عنوان دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران...

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیامی به مهر سینمای ایران ارسال کرد. همچنین این رویداد فردا در چهار استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امیرحسین شفیعی کارگردان و مدیر فرهنگی با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به دبیری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منصوب شد.

خبرگزاری تسنیم

امیرحسین شفیعی کارگردان و مدیر فرهنگی با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به دبیری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مشاور وزیر و مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 6 پروژه احداث مجتمع‌های فرهنگی و هنری در مناطق مختلف استان اردبیل در دست اجرا است که تعدادی از این پروژه‌ها در ایام دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیر عامل انجمن موسیقی ایران گفت: مشکل بزرگ و حل نشدنی پیش روی برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همزمان با شروع پاییز، فصل جدید اردوهای آموزش بازی‌سازی را در استان‌های کشور برگزار می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی وزارت ارشاد گفت: کتابفروشان در برخی نقاط پایتخت از ناآرامی‌های اخیر ضرر و زیان‌هایی دیدند. ما در طرح‌هایی تلاش داریم تا این خسارت را جبران کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نوزدهم مهرماه سالروز تولد «محمدرضا شفیعی کدکنی» با تخلص «م. سرشک» است. این شاعر، پژوهشگر، مصحح آثار کلاسیک، منتقد ادبی و استاد دانشگاه، سال 1318 در بخش کدکن شهرستان نیشابور به دنیا آمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی کنایه‌آمیز از رائفی‌پور و مشی او انتقاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر بلاروس با محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در راستای گسترش و تعمیق همکاریهای سینمایی بین دو کشور دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: از خرداد سال گذشته انتصاب دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به طرح دیدگاه‌هایی اختلاف‌آفرین از جانب وی منجر شده و حالا این محمدصالح هاشمی گلپایگانی است که با سخنانش عملاً جای آمر به معروف و ناهی از منکر را عوض کرده و دیگران‌اند که او را به حراست از کلام و مراقبت از زبان دعوت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از خرداد سال گذشته انتصاب دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به طرح دیدگاه‌هایی اختلاف‌آفرین از جانب وی منجر شده و حالا این محمدصالح هاشمی گلپایگانی است که با سخنانش عملاً جای آمر به معروف و ناهی از منکر را عوض کرده و دیگران‌اند که او را به حراست از کلام و مراقبت از زبان دعوت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

آیین افتتاح کتابخانه عمومی ویژه کودکان با نام «هدهدسفید» فردا سه‌شنبه 19 مهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان فرهنگی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جدیدترین جلسه شورای هنر کشور، 18 مهرماه به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارتخانه برگزار شد.

خبرگزاری دانا

دیمیتری کالتسوف سفیر بلاروس در جمهوری اسلامی ایران در راستای گسترش و تعمیق همکاریهای سینمایی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور بلاروس با محمد خزاعی در سازمان سینمایی دیدار کرد.