دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: دانشگاه هنر در قیاس با سایر مجموعه های علمی کشور شایسته ترین گزینه برای برپایی کرسی های نظریه پردازی حوزه هنر به شمار می‌رود.

وب‌گاه الف

دیمیتری کالتسوف (سفیر بلاروس در جمهوری اسلامی ایران) در راستای گسترش و تعمیق همکاریهای سینمایی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور بلاروس با محمد خزاعی در سازمان سینمایی دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

سفیر بلاروس در جمهوری اسلامی ایران در راستای گسترش و تعمیق همکاری‌های سینمایی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور بلاروس با محمد خزاعی در سازمان سینمایی دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

جدیدترین جلسه شورای هنر کشور روز دوشنبه هجدهم مهر به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری دانا

گزارشی از تعیین خط مشی تنظیم بودجه سال 1402 کل کشور در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور ارائه شد.

وب‌گاه الف

جلسه شورای اقتصاد پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه هنر باید محور کرسی‌های نظریه پردازی حوزه‌های هنری باشد، گفت: دانشگاه هنر در قیاس با سایر مجموعه‌های علمی کشور شایسته ترین گزینه برای برپایی کرسی‌های نظریه پردازی حوزه هنر به شمار می‌رود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، عباس محمدیان را به عنوان مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین افتتاح کتابخانه عمومی ویژه کودکان با نام «هدهدسفید» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان فرهنگی برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

جدیدترین جلسه شورای هنر کشور امروز دوشنبه هجدهم مهرماه به ریاست محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارتخانه برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: با جهت‌گیری مناسبی که رئیس‌جمهور درخصوص توسعه روابط با کشورهای منطقه در پیش گرفته‌اند، فضای مناسبی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور فراهم شده است.

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد در حکمی، عباس محمدیان را به عنوان مدیرکل جدید دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه شورای اقتصاد پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

خبرگزاری مهر

در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور گزارشی از تعیین خط مشی تنظیم بودجه سال 1402 کل کشور و مبانی بخشنامه تدوین این بودجه ارائه شد