چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز 376 تک آهنگ و 19 آلبوم صوتی را طی ماه‌های مرداد و شهریور 1401 صادر کرد.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کشور ما امروز بیش از هر چیز به وحدت ملی و آرامش نیاز دارد و این وحدت ملی را هنرمندان پیشکسوت باید رقم بزنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه گذشته در چهاردهمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به نقش تأثیرگذار مسئولین و هنرمندان در آگاهی بخشی جامعه اشاره کرد و گفت: مسئولین و اهالی فرهنگ و هنر از نقش تعیین‌کننده‌ای در آگاهی‌بخشی...

خبرگزاری دانا

به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس محفل ادبی شعر و خاطره گویی با حضور مسئولین، شعرا، نویسندگان برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یک گزارش آمار مجوزهای صادره از این مجموعه در ماه‌های مرداد و شهریور 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در حاکمیت و دولت اسلامی نرم افزارهایی وجود دارد که بیشترین همبستگی را با ایدیولوژی جامعه دینی دارد، گفت: وقف به عنوان مزیت مطلق نگرش دینی، یکی از این نرم افزارهاست که می توان با بهره گیری از آن بسیاری از چالش‌های پیش روی جامعه را برطرف کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در این مراسم بیش از 150 هنرمند پیشکسوت از جمله رضا فیاضی، رضا بنفشه‌خواه، محمود پاک‌نیت، مهوش صبرکن، کاظم هژیر آزاد، محمد فیلی، رضا صابری، مصطفی محدثی خراسانی، انسیه شاه‌حسینی، زهرا سعیدی و... حضور داشتند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مراکزی به قطب فرهنگی تبدیل می‌شوند که ظرفیت همگرایی داشته باشند و امامزادگان این ظرفیت را دارند.

وب‌گاه تابناک

رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» که قرار بود با همراهی ارکستر ملی به رهبری مجید انتظامی مهرماه به روی صحنه برود، برای دومین بار لغو و به زمان مناسب دیگری موکول شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز منافع و وحدت ملی ما در گرو انسجام داخلی است، نباید اجازه دهیم عده ای مزدور برای ایجاد تفرقه در کشور نقش آفرینی کنند، بلکه باید آنان را در رسیدن به نقشه هایشان ناکام بگذاریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از اهالی فرهنگ و هنر تشکر می‌کنیم که به آرامش کشور کمک کردند.

خبرگزاری دانا

رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» که قرار بود با همراهی ارکستر ملی به رهبری مجید انتظامی مهرماه به روی صحنه برود، برای دومین بار لغو و به زمان مناسب دیگری موکول شد.

وب‌گاه عصر ایران

عصر یکشنبه (دهم مهرماه) روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی برای دومین بار در اطلاعیه‌ای از تغییر زمان اجرای رویداد موسیقایی «همراه با خاطره‌ها» به رهبری استاد مجید انتظامی با همراهی ارکستر ملی ایران، خبر داد که این تصمیم با توجه به برگزار نشدن سایر برنامه‌های کنسرت و موسیقی در سالن‌های موسیقی تهران اتخاذ شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس انجمن قلم گفت: این برنامه دشمنان ایران است که ایران مقتدر را بشکنند و تجزیه کنند تا کشورهای کوچک و وابسته بسازند. در حالی که ایرانِ مقتدر به کشورهای کوچک بخش‌پذیر نیست