دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگ و ارشاد اسلامی

فرهنگ و ارشاد اسلامی

وب‌گاه الف

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای قم گفت: فیلم شهدای استان قم به کارگردانی جواد افشار به همت بنیاد فارابی در حال تولید است و دو سریال نیز در مورد زندگینامه شهید زین‌الدین به همت سازمان سینمایی اوج تولید می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سالانه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان بیش از سه هزار ناشر هستیم و از 60 کشور میهمان داریم.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ارتباط با اتفاقات و اغتشاشات اخیر گفت: رسانه های معاند و سلطنت طلب که تاب دیدن ایران قوی را ندارند برای تامین منافع کثیف خود و شعله ور کردن این اتفاقات، همه توان خود را بکار گرفتند.

خبرگزاری مهر

فصل دوم «درس گفتارهای شاهنامه» با سخنرانی و ارائه یوسفعلی میرشکاک، شاعر و پژوهشگر ادبی از 19 مهر آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد گفت: سالانه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان بیش از سه هزار ناشر هستیم و از 60 کشور میهمان داریم.

خبرگزاری دانا

جوادی از برگزاری نخستین جشنواره استعداد یابی استان با نام کاتی برای گروه سنی بالای 6 سال خبر داد و گفت: این جشنواره ویژه تمامی مازندرانی‌های سراسر کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کتابخانه ملی آذربایجان در دیدار با معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از برقراری ارتباط و ارتقای مبادلات کتاب با ایران استقبال می کنیم و می دانیم که ایران تجربیات فراوانی در این زمینه دارد.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با نمایندگان دستگاه ها در آستانه برگزاری روز ملی و هفته پارالمپیک دیدار کرد.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ضرورت حمایت از خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و مجازی را قرائت کرد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد برگزاری روز ملی و هفته پارالمپیک با محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

درحالی نزدیک به یک ماه است که فیلم جدیدی از سینمای ایران برای اکران عمومی روی پرده نرفته که شواهد نشان می‌دهد شکست سنگین برخی گیشه‌ها ناشی از بی‌عدالتی در نمایش است.

خبرگزاری مهر

رئیس کتابخانه ملی آذربایجان در دیدار با یاسر احمدوند گفت: از برقراری ارتباط و ارتقای مبادلات کتاب با ایران استقبال می کنیم و می دانیم که ایران تجربیات فراوانی در این زمینه دارد.

خبرگزاری مهر

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد اسلامی با ارسال پیامی درگذشت سیدرضا موید را تسلیت گفت.