شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به رونمایی از «سازه حجمی عروج» همزمان با سومین سالروز شهادت سردار دل‌ها گفت: قالب هنر بهترین گزینه برای معرفی ابعاد مختلف شخصیتی شهید سلیمانی بود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان حتی یک مدیر مدرسه تربیت نکرده است، گفت: معلمان باید توانایی پاسخ به ابهامات دانش‌آموزان را داشته باشند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نماد مقاومت دانست که نقش بالفعل و اخلاقی زیادی در تشویق و ترغیب نیرو‌های مقاومت و پایداری در همه کشور‌ها از جمله یمن داشت. وی در گفتگویی، تصریح کرد که حاج قاسم با قهرمانی‌های خود در جبهه‌های مختلف جنگ با نیرو‌های محور شرارت و شیطانی...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) سوال ملی علی اکبر علیزاده نماینده دامغان و تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان در مورد عدم شفاف سازی قراردادهای فوتبالی را اعلام وصول کرد.

خبرگزاری مهر

سوال ملی علیرضا سلیمی از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص بی‌توجهی به بافت‌های تاریخی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

خبرگزاری مهر

سرپرست قائم‌مقامی سازمان دانش‌آموزی با اشاره آشنایی دانش آموزان با سرگذشت استعمار در قالب پویش هیس طوری از راه اندازی مرکز تماس این پویش برای پاسخگویی به سؤالات دانش‌آموزان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فراخوان تولید آثار با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مسائل قانون اساسی ویژه تمامی نویسندگان آثار فرهنگی، هنری و آموزشی منتشر شد.

خبرگزاری مهر

پیوند طراحان و تولیدکنندگان منسوجات سنتی و صنایع دستی مرتبط در طراحی لباس امروز ایرانی در رویداد ملی «سه گام» به مدت 3 ماه در گالری سعدآباد برقرار می‌شود.

خبرگزاری مهر

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین گفت: وظیفه و مأموریت اصلی شهید سلیمانی یک کلمه است: «خلق قدرت». وظیفه ما هم خلق قدرت است. دقت داشته باشید که عده‌ای برای مسیر خدایی خلق قدرت می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به لو رفتن امتحانات نهایی، گفته است به هیچ وجه، هیچ تقلبی در امتحانات نبوده است.

خبرگزاری مهر

فراخوان فرهنگی هنری «بنیان اساسی» با موضوع قانون اساسی در حوزه کودک و نوجوان منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

عرفا کاملا واقف بودند که عشق می‌تواند نقش مخرب و منفی داشته باشد. البته آن‌ها چنین عشقی را عشق راستین نمی‌دانستند ولی واقعیت این است که عشق راستین از منظر علم، با بررسی میزان ترشح دوپامین و چند هورمون دیگر در مغز انسان سنجیده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد گفت: استفاده از ظرفیت نهاد‌های مختلف به رشد جشنواره «فیروزه» و بهبود اقتصاد کشور منجر خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه 875 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح روز سه شنبه 13 دی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه 875 شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جایگاه عظیم ملی و جهانی سردار سلیمانی بر کسی پوشیده نیست و سردار سلیمانی یک شخصیت مؤمن و حکیم و دوستدار مردم ایران اسلامی...