شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی علم را از ایمان جدا می‌کنند، در حالی که پایه سکولاریسم جدا شدن دین از سیاست نبود بلکه جدایی از علم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مجلس یازدهم در اقدامی عجیب به گزینه محمدباقر قالیباف برای ریاست دیوان محاسبات رأی نداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارلوس کی‌روش همچنان گزینه تیم ملی است؛ آن هم در شرایطی که جمعه نام او به عنوان سرمربی جدید قطر اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به جز عملکرد دولت سید ابراهیم رئیسی که خود محور تشتت در بین اصولگرایان شده، برخی موضوعات درون‌پارلمانی نیز اسباب دلخوری پایداری‌ها از قالیباف را فراهم کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از آمادگی گرمخانه‌ها برای فصل سرما خبر داد و گفت: با توجه به افزایش مراکز ماده 16 برای نگهداری معتادان متجاهر، ظرفیت گرمخانه‌ها نیز افزایش یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

کارلوس کی‌روش همچنان گزینه تیم ملی است؛ آن هم در شرایطی که جمعه نام او به عنوان سرمربی جدید قطر اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ابراز امیدواری کرد که تجربه برگزاری کنکور دوبار در سال و تفکیک بین سئوالات تخصصی و عمومی و کیفیت بخشیدن و نقش دادن به سوابق تحصیلی در حوزه سؤالات عمومی منشأ آموزش و پروش قوی‌تر با خروجی عمیق‌تر شود و شاهد کیفیت بهتری در ورودی دانشجویان کشور باشیم.

خبرگزاری دانا

سردار حسین معروفی گفت: شهید سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی و ولایت است، خداوند متعال با شهید سلیمانی هنر انقلاب و ولایت را به رخ عالمیان کشید؛ حاج قاسم معرفی حقیقی انقلاب و شخصیت تراز انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری مهر

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: دومین جشنواره کشوری تئاتر درسی در سطح مدارس ابتدایی و کانون های فرهنگی تربیتی در حال برگزاری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سریال «بی‌گناه» مبتنی بر سلبریتی محوری و عدم انطباق فضای ترسیمی با واقعیت و نمایش موقعیت‌های لوکس و لاکچری، فضایی رؤیایی را به تصویر می‌کشد که احساس شکست و سرخوردگی را برای مخاطب به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد در حالی ثبت‌نام قضات، وکلا و... در آزمون سردفتری را قانونی دانسته که قانون در موارد مختلف آن را ممنوع کرده است.

خبرگزاری مهر

اهواز - جشنواره «طعم کتاب با عشایر» هر 2 هفته یک بار در یکی از شهرستان‌های شمال خوزستان که میزبان عشایر هستند برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اقدامات اخیر دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و لابی‌های همراه با آنها علیه شبکه پرس‌تی‌وی در برنامه "فلسطین؛ محرمانه‌زدایی مورد بررسی قرار گرفت.