شنبه 7 مهر 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عصر ایران

«جو لو» هدایای لوکس مختلفی را به دی کاپریو داد که از آن جمله می‌توان به مجسمه اسکار 600 هزار دلاری «مارلون براندو» و همچنین نقاشی 9 میلیون دلاری «ژان میشل باسکیا» اشاره کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه غربگرای هم‌میهن اذعان کرد طیف نهضت آزادی، هیچ پایگاه قدرت اجتماعی و بسیج‌گری عمومی در مقابل رهبری حضرت امام (ره) نداشت و برنامه‌اش برای فرستادن مردم به خانه‌ها پس از انقلاب به جایی نرسید.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: 12 فروشگاه و مرکز مجاز عرضه صنایع دستی، نوروز پذیرای گردشگران در 2 شهر سمنان و شاهرود است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی پردیس تئاتر تهران در خصوص روند برگزاری ایده گوینده شو، بازیگر‌شو و استند آپ شو خبرداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویر زیادی از انیس الدوله هستند که در هر کدام سوگلی ناصر الدین شاه چهره و آرایش و لباس دگرگونه ای دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گغت: لازم است تا در مورد ارتقاء حوزه صنایع دستی به عنوان زیست بوم اقدامات موثری صورت گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برای همه ما جای تعجب دارد که چرا زنان قاجار سبیلو هستند. اما چرا آن ها چنین استایل و شکلی را برای خود انتخاب می کردند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

برای همه ی ما جای تعجب دارد که چرا زنان قاجار اکثرا چاق, زشت و سیبیلو هستند. اما چرا آن ها چنین استایل و شکلی را برای خود انتخاب می کردند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه جهانی جام جم به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402، مسابقه فرهنگی و هنری برگزار می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پوستر یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران با موضوع معراج پیامبر اکرم (ص) منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کازرون انتشار مطالبی مبنی بر تجاوز به حریم آتشکده کازرون در فضای مجازی را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد جواد جوکاری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کازرون انتشار مطالبی مبنی بر تجاوز به حریم آتشکده کازرون در فضای مجازی را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کازرون انتشار مطالبی مبنی بر تجاوز به حریم آتشکده کازرون در فضای مجازی را تکذیب کرد. رییس اداره میراث شهرستان کازرون در ادامه ضمن اشاره به وجود گلخانه در این منطقه گفت: گلخانه‌ای با مجوز رسمی از اداره کل میراث و فرهنگی استان در سال 1394 در این محل احداث گردید و به فعالیت خود ادامه می‌دهد که علت عبور و مرور ماشین‌ها همین گلخانه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر شبکه رادیویی صبا از ویژه برنامه‌های نوروزی سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در آستانه بهره برداری از برج فناوری بزرگمهر، با محمد رضا موتمن صالحی، مدیر عامل و بابک ندرخانی، رئیس هیات مدیره این شرکت گفت‌وگویی انجام داده ایم تا با اهداف توسعه‌ای نشان بیشتر آگاه شویم.