جمعه 28 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به ترویج فرهنگ صلح و آشنا کردن کودکان با مفاهیم مهرورزی در هفته کودک اشاره کرد و گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در هفته ملی کودک، با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از 16 مهر تا 22 مهر با این روز شمار برای کودکان در سراسر کشور برنامه برگزار می‌کند.

خبرگزاری مهر

بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در دستور کار هفته جاری مجلس قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری تسنیم

دبیر بخش پی‌نما چهاردهمین سوگواره هنر عاشورایی گفت: پی‌نما با موضوع اربعین یک روضه تصویری است و برای هنرمندان یک فرصت محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر

ایجاد و ساخت شهرهای زیر زمینی همیشه برای گردشگران جالب بوده است استانی مانند همدان تا کنون توانسته با کشف و کاوش در سه دستکندها و شهرهای زیرزمینی این جاذبه را به جذابیت های استان اضافه کند.

خبرگزاری دانا

زنان سرپرست خانوار در ناملایمات اقتصادی بیش از سایر اقشار آسیب‌پذیر می‌شوند و بدون شک برنامه توانمندسازی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها موثر واقع شود.

وب‌گاه فرارو

چند بازیکن سرشناس حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران جایی در فهرست سرمربی تیم ملی برای برپایی اردوی مینی‌کمپ در تهران ندارند.

وب‌گاه فرارو

سنگ قبر ناصرالدین شاه که پیکره‌ای از او را به نقش کشیده است، در گوشه‌ای از کاخ گلستان، معروف به «خلوت کریمخانی» نگهداری می‌شود. این سنگ در محفظه‌ای شیشه‌ای قرار داده شده که درون آن نیز اسکناس‌هایی انداخته شده است؛ صحنه‌ای که البته چندان ناآشنا به نظر نمی‌آید، اما نه در کاخ گلستان و در تابوت شیشه‌ای که از یک سنگ قبر با ارزش‌های هنری و تاریخی محافظت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشگری در دستور کار هفته جاری مجلس قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه جدیدی که گالری هنری «ماریون» با نقاشی‌ها و آثار خلاقانه 19 هنرمند آمریکایی در دانشگاه ایالتی نیویورک در معرض دید عموم قرار می‌دهد، نگاهی به معماری مکان‌ها و فضاهای سیستم زندان ایالات متحده دارد.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویر دیدنی از چهارگوشه جهان؛ هر روز در بخش"دیدنی های امروز" عصرایران

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: رییس مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان تاکسیرانی شهر تهران جزئیات شناور شدن نرخ کرایه تاکسی را تشریح کرد.