جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم یادبود زنده‌یاد آرش عاشوری‌نیا عکاس مطبوعاتی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کارگردان سینما و تلویزیون از رونقِ مناظره‌های تلویزیونی استقبال کرد. وی معتقد است این سبک از برنامه‌ها می‌تواند مخاطب را با نظرات و اندیشه‌های مختلفی همراه کند.

خبرگزاری تسنیم

انتشارات ققنوس دو کتاب از مجموعه «پانوراما» را از دو نویسنده نام‌آشنا، سیموف و ری‌بردبری منتشر و روانه کتابفروشی‌ها کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون گردشگری گفت: معرفی جامعه محلی همگی در گرو گردشگری موضوعی است و گردشگری موضوعی یکی از مهم‌ترین راه‌های پایدار کردن مزیت‌های گردشگری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه، روزهای سینمایی ایران از امروز (10 مهر) در محل سالن اپرا شهر دمشق آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر

نشست شورای سیاست‌گذاری هفته ملی و روز جهانی کودک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضرغامی گفت: مردم ما حق دارند از بهترین خدمات اینترنت استفاده کنند، اینترنت پرسرعت با کیفیت بالا و توانمندی گسترده که بتوانند همه نیازهای خود را با استفاده از این خدمات مرتفع کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلال چراغپور یکی از بهترین تئوریسین‌های فوتبال ایران است که درمورد مسایل مختلف تیم ملی با او گفتگو کردیم و نظراتش را جویا شدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: ایرج راد، بازیگر قدیمی تئاتر و تلویزیون، باور دارد جذابیت تئاتر این است که شما هرشب ارتباط تازه‌ای را با تماشاگر برقرار می‌کنید و وقتی که اجرا تمام شود و حس کنید شب خوبی بوده و این اجرا همه چیزش خوب پیش رفته، برای شما بسیار لذت بخش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با قدرت اله محمدی رییس این سازمان دیدار و از اتاق وضعیت ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بازدید کرد. بر اساس این گزارش نادعلی ضمن تشکر از فعالیت و فداکاری سازمان آتش نشانی و خدمات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید توجه داشت که سیاست‌زدگی و حزب‌گرایی، آفتی است که می‌تواند ما را از رسالت اصلی‌مان دور کند.

خبرگزاری دانا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تشکل‌های دانشجویی ما نباید دچار سیاست‌زدگی، حزب‌گرایی و جریان‌زدگی شوند، افزود: تشکل‌های دانشجویی به جهت انگیزه و اهداف، بسیار فراتر از جریان‌های سیاسی هستند؛ چرا که آنان به دنبال به دست گرفتن مناصب، پست‌ها و قدرت هستند، اما تشکل دانشجویی به دنبال پیشبرد اهداف اصل نظام و انقلاب و در نهایت سربلندی کشور است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار با جمعی از دانشجویان گفت: باید توجه داشت که سیاست زدگی و حزب زدگی، آفتی هست که می‌تواند ما را از رسالت اصلی مان دور کند.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: در طول چند شب گذشته اقدامات خوبی در جهت برقراری امنیت در شهر تهران توسط همکارانم در آتش نشانی صورت گرفت.