پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

فرهنگ و هنر

فرهنگ و هنر

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بعد از ماجرای اتفاق افتاده برای مهسا امینی مسئولان ارشد کشور با تشکیل کمیته‌هایی دستور پیگیری برای بررسی ماجرا را دادند. فرمانده کل انتظامی هم توضیحاتی درباره پیگیری‌های انجام شده به نمایندگان ارائه داد.

خبرگزاری مهر

رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس گفت: انتظار داریم با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی و توان مجلس به میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی در دروس دانش آموزان اشاره شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) تالارهای نمایشی در دوازدهم مهرماه نمایشی ندارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جای شبکه غذا و خوراک و آشپزی که مورد توجه و مورد نیاز مردم است، در رسانه ملی خالی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز‌های هفته ملی کودک با هم‌فکری وزارت‌خانه‌ها، نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های فعال در حوزه کودک نام‌گذاری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمله قاطع ایران به مقر کومله و گروهک‌های تروریستی در شمال غرب، نه تنها خاطر غربی‌ها را آزرد، بلکه واکنش اتحادیه عرب، عربستان و بحرین را نیز به همراه داشت.

خبرگزاری دانا

مادری که از عملیات بدر تا الان در خانه‌اش را نبسته بود تا شاید روزی خبری برایش بیاورند. خانه‌ای که خیلی قدیمی شده بود را همانگونه نگه داشت چرا که پسرش آن نشانی را داشت و آنجا را خوب می‌شناخت.

خبرگزاری دانا

صادق برزگر گفت: استعلامات اداری از دستگاه‌های مرتبط، اکنون به یکی از چالش‌های حوزه گردشگری مبدل شده است و باید با برداشتن عینک بدبینی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال را رقم بزنیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگ هنری شهرداری مشهد تحقق رونق اقتصادی از طریق صنعت گردشگری را مستلزم توسعه انواع گردشگری به‌ویژه گردشگری خلاق دانست و گفت: در این زمینه قطعاً وجود جوانان و دانش‌آموختگان متخصص در حوزه گردشگری بسیار کمک‌کننده است.

خبرگزاری دانشجو

میثم مهرپور کارشناس و تحلیلگر مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در خصوص مزایای پیوستن ایران به گروه همکاری‌های اقتصادی شانگ‌های گفت: دو موضوع عضویت دائم ایران در پیمان شانگ‌های و افزایش میزان صادرات غیرنفتی ایران نسبت به سال‌های گذشته نشان دهنده شکسته شدن ساختار تحریم‌ها بر علیه ایران است، به گونه‌ای که کاملا مشخص است که تحریم‌ها عملا کارآیی خود را از دست داده...

خبرگزاری دانا

مهدی قاسم زاده گفت: آمار گردشگران خارجی نسبت به سال گذشته رشد 57 درصدی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار باقری گفت: باید توجه داشت که سیاست‌زدگی و حزب‌گرایی، آفتی است که می‌تواند ما را از رسالت اصلی‌مان دور کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جای شبکه غذا و خوراک و آشپزی با رویکرد گردشگری که مورد توجه و مورد نیاز مردم است، در رسانه ملی خالی است.

وب‌گاه الف

سرلشکر باقری درس گرفتن از مقاطع حساس تاریخی کشور را از بهترین راهکارهای حل مشکلات فعلی برشمرد و گفت: باید سعی کنیم رمز پیروزی در دفاع مقدس را پیدا کرده و با مطابقت دادن آن مقطع تاریخی با شرایط امروز، بستر برون‌رفت از مشکلات فعلی را ایجاد کنیم.

وب‌گاه گسترش

دومین رویداد سراسری ایران و گردشگری خوراک در سده نو، صبح یکشنبه دهم مهرماه 1401 با حضور عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و یوسف نوری وزیر محترم آموزش و پرورش در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.