سه‌شنبه 10 مهر 1403

فرونشست گردوغبار در ساعات آتی؛ ارتفاعات تهران بارانی خواهد شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
فرونشست گردوغبار در ساعات آتی؛ ارتفاعات تهران بارانی خواهد شد

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد وخاک پیش بینی می‌شود.

روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال استان زنجان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد وخاک پیش بینی می‌شود.

همچنین امروز در مناطق ذکر شده کاهش نسبی دما رخ داده و دریای خزر مواج است.

پنجشنبه در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط اردبیل در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات آذربایجان شرقی و اردبیل بارش پراکنده و شنبه در نیمه شمالی اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز تا روز شنبه مواج است. لازم به ذکر است امروز هوای مناطقی از استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، برخی نقاط شمال غرب، نواحی مرکزی کشور، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از استان‌های خراسان شمالی، بوشهر و فارس متاثر از گرد و غبار انتقال یافته از روی عراق به کشور بوده و در این مناطق کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی خواهیم داشت. انتظار می‌رود به تدریج از غلظت گرد و غبار، از سمت غرب کشور کاهش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی