دوشنبه 23 مهر 1403

فریدونکنار وارد چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
فریدونکنار وارد چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه شد

ساری - ایرنا - چهارمین مرحله از توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه روز پنج‌شنبه در شهرستان فریدونکنار استان مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با نام کمک مومنانه 700 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد تا مجموع توزیع بسته های معیشتی در شهرستان فریدونکنار به 6 هزار و 400 عدد برسد.

این بسته ها همانند مراحل پیشین شامل مواد غذایی و نیازهای اولیه برای آن دسته از اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا بود که توسط بسیج و نیروهای مردمی توزیع شد.

فرمانده لشگر عملیاتی سپاه 25 کربلا مازندران با حضور در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه مردم فریدونکنار گفت: خوشبختانه در کشور ما نه تنها برخلاف کشورهای دیگر تبعیض درمانی و حمله به سوپر مارکت ها و مراکز خرید مشاهده نشد بلکه همه مردم و مسئولین طبق فرمایش مقام معظم رهبری پای کار امدند تا بتواند افراد اسیب دیده و نیازمندان را مورد حمایت قرار دهند.

سردار احمد برسلانی حماسه دوران کرونا را همانند دوران فتح خرمشهر دانست و گفت: در دوران کرونا نیز همه سربازان چه جبهه سلامت و چه در جبهه های امنیت و مردم حماسه خلق کردند.

وی ادامه داد: حمایت های مردم و مسئولین در راستای انجام مواسات و همدلی مومنانه سبب ایجاد ارامش و شادی در بین نیازمندان و اسیب دیدگان این ویروس شده است.

سردار برسلانی با بیان اینکه برای خروج از تنگنای اقتصادی همه مردم و نهادها پای کار آمدند، گفت: همین همدلی ها و حمایت‌هایی که در جامعه انجام می‌شود ما را به پیروزی های بزرگ خواهد رساند و سبب عبور ما از این پیچ سخت اقتصادی خواهدشد. فرمانده لشگر عملیاتی سپاه 25 کربلا مازندران اظهار داشت: امید است با همین همدلی ها در اجرای گام دوم انقلاب گام برداریم وبا جهش تولید از مشکلات اقتصادی عبور کنیم و خرمشهرهای دیگری را فتح کنیم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*