چهارشنبه 11 مهر 1403

فشارهای بیرونی مانع ساماندهی حقوق‌های پرداختی نشود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
فشارهای بیرونی مانع ساماندهی حقوق‌های پرداختی نشود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در تذکر شفاهی اظهار داشت: در فصل بررسی بودجه قرار داریم و دولت نیز پیشنهادهای دستگاه‌های مختلف را جمع‌آوری کرده و در قالب لایحه به مجلس تقدیم کرده است، اما بعد از آمدن لایحه رایزنی‌های دستگاه‌های دیگر با نمایندگان برای بودجه خودشان شروع شده است.

وی افزود: اینکه دستگاه‌ها بخشی نگاه کنند و به کلیت کشور توجه نداشته باشند یک خطای بزرگ است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کرد: جلوی دستگاه‌ها را بگیرید که جداگانه رایزنی نکنند چون منابع بودجه کم است و نمایندگان هم مراقب باشند که بخشی نگری صورت نگیرد.

نماینده مردم زنجان در مجلس در بخش دیگری از این تذکر به مسأله عدالت در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان اشاره کرد و گفت: سال گذشته در این رابطه با دولت وقت مشکل داشتیم اما امسال در لایحه دولت 5 تا 29 درصد به صورت پلکانی معکوس برای حقوق کارکنان در نظر گرفته شده است، لذا ما هم همراهی می‌کنیم و تعارض منافع و فشارهای بیرونی نباید مانع از ساماندهی این موضوع شود.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی استان زنجان تعارض منافع عدالت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است