شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

رعایت حجاب در سطح جامعه نیز یکی از دلایلش این است که از بروز فساد علنی و آشکار جلوگیری نماید. یعنی حتی اگر بپذیریم که فرض سؤال مطرح شده درست است، باید گفت که همین کارکرد حجاب که فساد را پنهان می‌کند، برای جامعه اسلامی مثبت تلقی می‌گردد.

خبرگزاری تسنیم

آیین نکوداشت قرآن شناس و حدیث پژوه برجسته حجت الاسلام محمدباقر حجتی روز سه شنبه اول اسفند برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

موضوع حجاب در دوسال گذشته به صدر موضوعات اجتماعی سیاسی کشور ارتقاءمکان یافته است.

وب‌گاه فرارو

مرد ایرانی در مناسبتِ سپندارمذگان که پنجمین روز از اسفند در تقویم باستانی است را جشن می‌گرفته و برای زن هدیه‌ای تهیه می‌کرده است. شواهدی وجود دارد که در سده چهارم هجری با اینکه اسلام به ایران رسیده بود، باز هم این رسم برای تکریم زنان برگزار می‌شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: با اینکه تقریبا معلوم است که من رأی نمی‌آورم، ولی گفتم سهم کوچکی داشته باشم در قدردانی از نعمتی که انقلاب و نظام برای ما داشته و دنیا و آخرت ما را آباد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این موضوع که برای پرشور کردن انتخابات آمده است، گفت: با اینکه تقریبا معلوم است که من رأی نمی‌آورم، ولی گفتم سهم کوچکی داشته باشم در قدردانی از نعمتی که انقلاب و نظام برای ما داشته و دنیا و آخرت ما را آباد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اعتماد گفت‌وگویی با سعید حجاریان فعال سیاسی اصلاح‌طلب انجام داده است.

خبرگزاری تسنیم

چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و هشتمین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان جهان اسلام در حال برگزاری است اما انتقادها از عدم پخش افتتاحیه مسابقات در شبکه قرآن شروع شد؛ شبکه‌ای که فلسفه وجودی‌اش پرداختن به چنین رویدادهای مهم عرصه قرآنی کشور است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب خاطرات خدا حضور خدا را در سبک زندگی اسلامی به تصویر کشیده است. این کتاب مجموعه ای از متنهای حکایت وار است که عطر خدا را در جان مخاطب می‌افشاند و نزدیک بودن او را در زندگی روزمره نشان می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

از میان گزینه‌های موجود و بعد از مطرح شدن چندین نام بزرگ، مدیران بارسلونا روی روبرتو دی زربی، مربی ایتالیایی برایتون، تمرکز کرده‌اند و او حالا اصلی‌ترین گزینه برای جانشینی ژاوی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: در ظاهر امر می‌گوییم تعداد زیادی کاندیدا هستند ولی به‌هرحال بازی سیاسی و میدان سیاسی یک شاخص‌هایی دارد و رقابت با تعاریف خاص خودش شکل می‌گیرد نه با تعداد زیاد کاندیدا.

وب‌گاه ورزش سه

موندودپورتیوو و آاس امروز نوشتند که تیم مدیریت ورزشی بارسلونا پس از همفکری با خوان لاپورتا روی روبرت دی زربی ایتالیایی برای جانشینی ژاوی به جمع بندی نهایی رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین نشست ادبی «عصر آدینه»، جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 16 در سالن استاد امیرخانی برگزار شد. حسنا محمدزاده (بخش شعر)، سید عباس سجادی (بخش موسیقی) و مهدی خاکی فیروز (بخش کتاب) مهمانان دومین نشست «عصر آدینه» بودند. مدیریت و اجرای این نشست برعهده سعید بیابانکی (شاعر و نویسنده) میزبان و بابک نبی (نویسنده) بود.

خبرگزاری تسنیم

مؤلف از مسائل جهان پیرامون آن، طبیعت، علوم پنهان و ناشناخته، پرداختن و حتی انحرافات در زمینه فکری دانشمندان، پاسخ به ابهامات و حتی به بستن راه‌های شک و تردید اشخاص صاحب نظر، به وسیله آیات قرآن به هدایت فکری کمک کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در ماجرای تیم ملی عده‌ای مشغول تسویه حساب هستند.

وب‌گاه الف

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه با تسنیم از برنامه خود برای اثرگذاری در مجلس خبرگان سخن گفت و معتقد است وظیفه خبرگان تنها تعیین رهبری و نظارت نیست.