شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در ابتدای نشست ویژه بررسی عملیات‌های رسانه‌ای KHAMANEI.IR در طوفان الاقصی و مسدود شدن حساب اینستاگرام این رسانه، به تشریح سیاست‌های رسانه‌ای این مجموعه برای نشر و توزیع پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.

وب‌گاه الف

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در ابتدای نشست ویژه بررسی عملیات‌های رسانه‌ای KHAMANEI.IR در طوفان الاقصی و مسدود شدن حساب اینستاگرام این رسانه، به تشریح سیاست‌های رسانه‌ای این مجموعه برای نشر و توزیع پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در ابتدای نشست ویژه‌ی بررسی عملیات‌های رسانه‌ای KHAMANEI.IR در طوفان الاقصی و مسدود شدن حساب اینستاگرام این رسانه، به تشریح سیاست‌های رسانه‌ای این مجموعه برای نشر و توزیع پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وال مش جدیدترین روش مهار لرزه ای دیوارها است که مورد تایید سازمان نظام مهندسی و پیوست ششم آیین نامه 2800 می باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: سلامت معنوی اسلامی باید برای آحاد جامعه پزشکی به طور درست تبیین شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

از نظر طباطبایی، عرفان، به دلیل دنیاگریزی، نه تنها از کفایت لازم برای بنا کردن اندیشه سیاسی برخوردار نیست، بلکه خود یکی از عوامل زوال هم هست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امانوئل اشمیت بعد از دیدن فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» که در جشنواره‌های بین‌المللی نیز مورد تحسین قرار گرفته، نامه ای برای شهاب حسینی ارسال کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکران آنلاین فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به نویسندگی و کارگردانی شهاب حسینی از چهارشنبه دوم اسفندماه ساعت 8 صبح آغاز می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تدارک چنین نشستی مشکلات فراوان داشت و جمع کردن همکاران ارجمند من از حوزه های پژوهشی متعدد امری دشوار بود که با سعی بسیار، محقق شد. علاوه بر تنوع تخصصی، تنوع سنی نیز لحاظ شد تا استادانی از دو نسل متفاوت در جوار هم قرار گیرند. حضور یکایک این اهالی فضل سزاوار قدردانی است. خاصه اینکه محوریت مشترکی چون «در هوای حق و عدالت» و آرای استاد موحد را بر ضمیر داشته است. بسیار مهم خواهد بود آرای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های مختلف رادیویی به مناسبت فرارسیدن ایام نیمه شعبان برنامه‌های شاد و متنوعی را تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لایحه 150 همتی شهرداری تهران برای سال 1403 در صحن شورای شهر بررسی شد. لایحه‌ای که کمتر عضوی به رشد 123 درصدی آن اعتراض کرد و برخلاف سال‌های گذشته با کمترین اختلاف نظر به تصویب رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لایحه 150 همتی شهرداری تهران برای سال 1403 در صحن شورای شهر بررسی شد. لایحه‌ای که کمتر عضوی به رشد 123 درصدی آن اعتراض کرد و برخلاف سال‌های گذشته با کمترین اختلاف نظر به تصویب رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز دوشنبه 30 بهمن‌ماه، آیین گرامیداشت ده‌سالگی مجمع کارآفرینان و پاسداشت 29 بهمن روز اقتصاد مقاومتی و روز کارآفرینی با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عزت‌الله اکبری تالار پشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و تعدادی از کارآفرینان و اعضای مجمع کارآفرینان ایران در محل این مجمع برگزار شد. محمدرضا دیانی، رئیس هیات...

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر محمدرضا یوسفی می نویسد: هنگامی که چند نفر از بیعت با امام علی سر باز زدند، حضرت آنان را آزاد گذارد و بیعت نکردن را حق آنان دانسته، در تمام دوران حکومت نیز هیچ مزاحمتی از سوی حکومت وی برای آنان ایجاد نشد. حضرت نه در برابر معاویه و نه در برابر کسانی که بیعت نکردند، پای مقدسات را وسط نکشید.