شنبه 31 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین دوره نمایشگاه گروهی معرق «تراداد» روز اول اسفند ماه ساعت 10:30 با همکاری اداره کل ارشاد استان تهران در نگارخانه رسول مهر واقع در سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان سردار دریاشمالی، تقاطع عباسی اناری و کوی مرواری افتتاح می‌شود و تا 8 اسفند ماه 1402 برقرار خواهد بود. این نمایشگاه به همت امیر مهران اینانلو و جمعی از شاگردان وی در گروه معرق تراداد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار تهران با بیان اینکه هرکسی که تخصصش به درد شهرداری بخورد جذب می‌کنیم، گفت: بنده به عنوان شهردار نه دخترخاله و نه پسرخاله نیاوردم و حتی من نزدیکترین کس به خودم که ماه ها بیکار بود، نیاوردم و حق ندارم پاره تنم را بیاورم به شهرداری تهران.

خبرگزاری تسنیم

آیین گرامیداشت ده‌سالگی مجمع کارآفرینان و پاسداشت 29 بهمن روز اقتصاد مقاومتی و روز کارآفرینی با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی «مقیمان ناکجا» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی شهاب حسینی اکران آنلاین می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

طی آیین نکوداشت حجت الاسلام سیدمحمدباقر حجتی، جهاد علمی، اخلاص و تشویق شاگردان به تدریس، از ویژگی های بارز این استاد علوم قرآن و حدیث شمرده شد.

خبرگزاری تسنیم

هشتمین همایش ملی سلامت معنوی اسلامی به همت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران با همکاری نهادها و مؤسسات علمی فرهنگی کشور در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی، در مراسم اختتامیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی که در بانک مرکزی برگزار شده بود، گفت‌: «به دلیل تحریم‌ها از سوئیفت استفاده نمی‌کنیم و به‌جای سوئیفت از ابزارهای دیگری استفاده می‌کنیم و ابزار مالی خودمان را داریم. چه اشکالی دارد که FATF خودمان را داشته باشیم؟!»

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید در هر دوره ای نو و به روز شده و پاسخگوی نیازهای جدید باشند، جوانان را درک کند و تعامل برقرار کند و همه این از وظایف ماست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصوبه ای که موجب تلاطم در جامعه می‌شود و به نوعی عدالتی را که وجود ندارد عمیق‌تر می‌کند، مربوط به تراکنش‌های بانکی است و صرفا از واریزی به حساب افراد مالیات اخذ می‌شود، نه از سود حاصل از فعالیت آنان.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق در یادداشتی به اظهارات اخیر محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستیهندگی معادل فارسی آنتاگونیسم است. معنای دقیق آن تضاد آشتی‌ناپذیر، ستیزی است که با لجاجت، سرکشی و نافرمانی است.

وب‌گاه ورزش سه

فابیو کاپلو معتقد است که تیاگو موتا آماده مربیگری در یک باشگاه بزرگ است و هر باشگاهی او را انتخاب کند، ضرر نخواهد کرد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه گسترش

وجود ترس از افزایش نرخ سود و نرخ استقراض دولت، و نگرانی از اینکه دولت با تلاش برای تامین منابع مالی، بازارها را سرکوب کند، متوجه‌ساز است. همچنین، اشاره به وجود کسری بالای بودجه در دولت و توانمندی آن در حوزه تامین مالی و قدرت سرکوب بخش خصوصی نیز صورت گرفته است.