یک‌شنبه 1 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن در گزارشی نوشت: آقای مصباح آن‌قدر زنده نماند تا جلوس ابراهیم رئیسی را بر کرسی ریاست‌جمهوری ببیند تا مراتب ارادت خود را به او بارها ابراز دارد و اکنون نیز نیست تا خود بر کرسی ریاست مجلس خبرگان رهبری بنشیند.

وب‌گاه ورزش سه

اصفهانی‌ها پیروزی بزرگشان را آغاز عصری نو خواندند و شکست کراپ بر لبان سایر تیم‌ها خنده آورد. همان‌هایی که روزگاری برابر این تیم و مربی‌اش تسلیم شده بودند حالا آن‌ها را زیر تازیانه بی‌رحمانه‌ای برده اند.

وب‌گاه ورزش سه

در بارسلونا برخی به شدت از ژاوی انتقاد می کنند و خواهان اخراج او هستند. اگر کارلو آنچلوتی الان در بارسا بود، چه اتفاقی می‌افتاد؟

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مراسم تقدیر از اساتید و پژوهشگران برتر حوزه مد و لباس کشور در فرهنگستان هنر تهران با حضور مسئولان و علاقه‌مندان این حوزه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: پس از رونمایی از مصحف رضوی، گنجینه کتابخانه آستان قدس رضوی در برنامه‌ای به مناسبت میلاد حضرت عیسی (ع) نسخه خطی سرودهای مسیحی موسوم به شاراکان را معرفی و رونمایی کرد.

وب‌گاه گسترش

در روزهای پایانی آذر مصوبه شورای‌عالی معادن درباره تعیین حقوق دولتی مواد معدنی در سال 1402 توسط دبیر شورای‌عالی معادن ابلاغ شد. این ابلاغیه با اعتراض بسیاری از فعالان حوزه معدن همراه بود. این تولیدکنندگان نسبت به رشد قابل‌توجه حقوق دولتی در امسال و همچنین سال‌های اخیر گلایه‌مند هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

انصافی گفت: ما باید از تفکراتی که پشت سر آداب و رسوم کشورمان هست صحبت کنیم. مثلاً اگر ما درباره چرایی خانه تکانی با بچه‌هایمان صحبت کنیم، آن‌ها جذب خواهند شد.

وب‌گاه ورزش سه

ورود گهرزمین به قلمروی بزرگان و هشداری که آن‌ها به غول‌های فوتسال داده‌اند. شاگردان افضلی تنها شش امتیاز با جایگاه دوم فاصله دارند و می‌خواهند قاعده همیشگی را برهم بزنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدمهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشت امروز خود در اعتماد به برخی اجحاف ها به مرحوم مصباح پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد مهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: دوقطبی ایجاد شده پیرامون شخصیت آیت‌الله مصباح و فضاسازی صفر و صدی، موجب شده موافقان و منتقدان ایشان نتوانند به بررسی وجوه مختلف زندگی علمی - سیاسی این روحانی پرآوازه بپردازند.

وب‌گاه ورزش سه

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جلسه روز گذشته هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به مناسبت بزرگداشت یوم‌الله 9 دی همایش «قله نزدیک است» به همت شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) عصر امروز (دوشنبه 11 دی) در سالن مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد. در این مراسم، حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی فرزند علامه محمدتقی مصباح یزدی، حجت‌الاسلام حاج‌ابوالقاسم دولابی مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت و شهریار زرشناس پژوهشگر ایرانی...