دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه فرارو

عده در واقع حریم زوجیت است و فلسفه و حکمت آن منحصر به انعقاد نطفه نیست؛ به همین دلیل اگر مرد سال‌ها از زن خود جدا زندگی کند، یا در مسافرت باشد، بعد از طلاق، عده بر زن مدخوله غیر یائسه واجب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کانال تلگرامی سایت بهار متن سخنرانی احمدی نژاد در سمپوزیوم علمی محیط زیست در گواتمالا را منتشر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میزان عده برای زنان در ازدواج موقت و دائم با هم تفاوت دارد. میزان عده برای زنان در ازدواج موقت و دائم با هم تفاوت دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ عده تنها مربوط به بارداری نیست، بلکه در واقع حریم زوجیت است؛ لذا اگر زنی چند سال از شوهرش دور باشد سپس او را طلاق دهد، باید عده نگه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: عده تنها مربوط به بارداری نیست، بلکه در واقع حریم زوجیت است؛ لذا اگر زنی چند سال از شوهرش دور باشد سپس او را طلاق دهد، باید عده نگه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دانشگاه اکستر انگلیس اعلام کرده است با توجه به افزایش علاقه عمومی به مبحث جادو و جادوگری، از ماه سپتامبر سال آینده آموزش رشته تحصیلی «جادو و علوم غیبی» را در مقطع فوق لیسانس به دانشجویان متقاضی آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

روزنامه اعتماد نوشت: پرسش این است که آیا کافه‌های اطراف دانشگاه تهران اعتبار علمی این دانشگاه را مخدوش کرده‌اند، ولی دکان‌های پر رونق رساله‌ساز و مقاله‌های پولی خیر؟ از تجمع افراد در کافه‌های اطراف دانشگاه نترسید، از تجمیع پول کثیف در دکان‌های فساد علمی اطراف دانشگاه سخت بترسید!

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در یادداشتی به سخنان رئیس قوه قضاییه درباره بازدداشت ها واکنش نشان داده است.

وب‌گاه فرارو

چند روز پیش پلیس فتا از کشف یک داروخانه اینستاگرامی با بیش از 30 هزار قلم انواع داروی کمیاب و غیرقابل مصرف خبر داد و دوباره ماجرای فروش اینترنتی دارو بر سر زبان‌ها افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به‌مناسبت روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وابستگان نظامی سفارت‌خانه‌های مقیم تهران با دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار کردند. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده نیروی دریایی سپاه با ابراز اینکه اقتدار ما ریشه در ایمان رزمندگان نیروی دریایی سپاه دارد، گفت: نشان داد قدرت فقط منحصر به تجهیزات نیست و ما هیچ‌گاه شروع‌کننده جنگ در خلیج فارس نبودیم، اما وقتی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزرای دانشجو، در ابتدای این نشست دکتر محمد حسین ایمانی خوشخو رییس این پارک گفت: دانشگاه علم و فرهنگ اولین دانشگاه کشور است که دانشکده گردشگری را راه اندازی کرد. وی با تشریح برنامه های پارک فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و دانشگاه علم و فرهنگ در برگزاری کنفرانس بین المللی گردشگری و معنوی، افزود: چهارمین کنفرانس بین‌المللی گردشگری و معنویت را در دستور کار داریم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دریادار تنگسیری در جمع وابستگان نظامی گفت: همواره پیام صلح و دوستی را به تمام کشورهای دنیا صادر می‌کنیم و در راه دفاع از کشورمان کوچک‌ترین خدشه به امنیت ایران را قاطع و پشیمان‌کننده پاسخ می‌دهیم.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلینزمن یک بار دیگر به سوالات پیرامون عدم اقامتش در کشور کره‌جنوبی پاسخ داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مراسم دیدار وابستگان نظامی خارجی با سردار تنگسیری به‌مناسبت روز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌روی عرشه ناو کاملاً ایرانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بندرعباس برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پژوهش های مجلس، با بیان اینکه شرافت یک رسانه در استقلال حق مدارانه آن است، گفت: در رسانه های انقلاب باید با استقلال حق مدارانه به دنبال تولید شرافت رسانه ای باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم یادبود دکتر سید عبدالصالح جفری امروز برگزار شد.