دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نگاهداری مرجعیت رسانه‌ای را خط مقدم مقابله با جنگ ترکیبی خواند و گفت: جهاد تببین اصلی‌ترین رسالت رسانه‌ها برای مقابله با جنگ ترکیبی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همایش بین‌المللی یک‌روزه «غالب دهلوی؛ پاسدار زبان فارسی» به همت فرهنگستان زبان و ادب فارسی با همکاری بخش فرهنگی سفارت هند، یکشنبه، بیست و سوم مهرماه، در تالار دکتر شهیدی برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رییس دانشگاه علمی کاربردی از حذف 3800 کد رشته این دانشگاه از مهر امسال خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از 800 رشته محل جدید متناسب با بازار کار در این دانشگاه راه‌اندازی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره تصمیمش پس از پایان قرارداد با سیتی صحبت کرد.

خبرگزاری تسنیم

احسان میرزایی کارگردان فیلم‌کوتاه «آدمی» از آثار حاضر در جشنواره فیلم‌کوتاه تهران می‌گوید: این فیلم به وقایعی می‌پردازد که در طول تاریخ بشر برای آدم‌ها اتفاق افتاده است. مخاطب فیلم هم می‌تواند این فرآیند را درک کند.

خبرگزاری تسنیم

افزایش بازنشستگی معلمان در کنار رشد جمعیت دانش‌آموزی موجب بر هم خوردن توازن نیروی انسانی آموزش‌و‌پرورش شده؛ برخی سیاست‌های غلط 10 گذشته از جمله ناتوانی در پیش‌بینی معلمان مورد نیاز و ممانعت از جذب نیروی تربیت معلم، کمبود شدید معلم امروز را رقم زد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، با هماهنگی و دعوت اداره‌کل کانون استان تهران، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری 16 مهر و در دومین روز از هفته ملی کودک پذیرای 500 دانش‌آموز دختر و پسر در دو سانس از مدارس تهران بود. حضور پرشور «باباقدرت» در بخش نخست این ویژه‌برنامه، دانش‌آموزان پسر مدارس تهران، به تماشای قصه عروسکی نشستند که مریم...

خبرگزاری تسنیم

مراسم دیدار وابستگان نظامی خارجی با سردار تنگسیری به مناسبت روز نیروی دریایی سپاه بر روی عرشه ناو کاملا ایرانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بندر عباس برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با دستور رئیسی در ابتدای امسال قرار بود نرخ افزایش اجاره‌بها در سراسر کشور بیش از 20 درصد نباشد اما گزارش‌های میدانی حکایت از آن دارد که این دستور اجرا نمی‌شود.

وب‌گاه فرارو

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره تصمیمش پس از پایان قرارداد با سیتی صحبت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، صبح امروز (18 مهرماه) در نشست فصلی معاونین و مدیران کل و دبیران شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر که با عنوان «نظام آموزشی و نقش آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعتیاد، راهبرد‌ها و راهکارها» برگزار شد، با اعلام آمادگی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای همکاری با ستاد مبارزه با مواد...

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با فرا رسیدن 16 مهر، روز نیروی دریایی سپاه‌، وابستگان نظامی سفارت‌خانه‌های مقیم تهران با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه دیدار کردند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه شالکه 04 سرمربی جدید خود را معرفی کرد. بر اساس اعلام باشگاه کارل گررتس بلژیکی به عنوان سرمربی جدید منصوب شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این گفتار به «ابعاد راهبردی هوش مصنوعی» خواهیم پرداخت؛ اینکه چرا و چطور هوش مصنوعی به علوم انسانی و عالمان این حوزه گره می‌خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم یادبود دکتر سید عبدالصالح جفری امروز برگزار شد.