دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

شب گذشته سامان قدوس ستاره تیم ملی فوتبال ایران در بازی تدارکاتی مقابل بلغارستان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: نماینده پیشین مجلس نسبت به برخی اقدامات مجلس کنونی انتقاد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، اعلام کرد که از این پس ایلکای گوندوگان کاپیتان این تیم خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: به گفته ویلیام جیمز، دین شخصی عناصری دارد که اخلاق محض دارا نیست. آنچه که دین دارد و زندگی اخلاقی - فلسفی فاقد آن است، شورانگیزی است. دین قدرت و فزونی به زندگی می‌بخشد که به صورت منطقی یا عقلانی از هیچ چیز دیگری حاصل نمی‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده سابق مجلس می‌گوید: در پستو‌ها و مخفی‌گاه‌ها برای مردم قانون تصویب می‌کنند؛ مجلس به لایحه 15 ماده‌ای حجاب، 450 ماده اضافه کرده است!

وب‌گاه خبر آنلاین

«خطای که باید اصلاح شود این است که «عیشی» (برخلاف معرفی درگاه‌های فرهنگی و خبرگزاری‌ها) اصلاً شاعر مذهبی (یا به اصطلاح امروز: آیینی) نیست! در تمامی کلیات و دیوانش، ده دوازده مدح و مرثیه اهل‌بیت (ع) دارد و بخش عمده‌اش موضوعاتی همچون عشق و حسرت و پند و عبرت و خیال‌پردازی‌های مرسوم شاعرانه است! البته با بیانی شیرین و اندیشه‌ای عارفانه.»

وب‌گاه 55 آنلاین

در ادامه برای اطلاع از فال تاروت فردا 17 شهریور با ما همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

سکولاریسم صرفا به "این دنیا" توجه دارد و قانونگذاری و تعلیم و تربیت و مدیریت و حکمرانی را سامان دنیوی می‌دهد. یعنی قانونگذاری و حکمرانی و کلا همه امور مربوط به عرصه عمومی در یک جامعه سکولار، بدون توجه به "مصالح اخروی افراد" صورت می‌گیرد و تامین این مصالح را به خود افراد واگذار می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر نقویان بیان کرد: موکب می‌زنیم از پول مردم در منطقه‌ای که بدبخت می‌خواهد همان جا خانه کوچی اجاره کند و می‌گویند باید 500 میلیون بدهی و او هم ندارد. دست زن و بچه‌اش را گرفته و در خیابان از این بنگاه به آن بنگاه که یک سیاه‌چالی هست من زن و بچه‌ام را ببرم؟ این که نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر پیشین هیأت عالی گزینش کشور تأکید کرد: عظمت یک دانشگاه به حضور استادان عالم آنجا است؛ استادان عالم و به درد بخور را بیرون بریزید، در و دیوار دانشگاه که ارزشی ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

گفت و گو با آیت‌الله بیات زنجانی درباره مجموعه 8 جلدی تازه منتشر شده شاید در نگاه اول برای مخاطب عام جذاب نباشد اما حاوی نکات فراوانی برای استفاده حوزویان است و با توجه به طیف متنوع مخاطبان انتشار آن در رسانه عمومی را مفید دانستیم...

وب‌گاه ورزش سه

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به عنوان رئیس جدید انجمن باشگاه‌های اروپایی انتخاب شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: دبیر پیشین هیأت عالی گزینش کشور تأکید کرد: عظمت یک دانشگاه به حضور استادان عالم آنجا است؛ استادان عالم و به درد بخور را بیرون بریزید، در و دیوار دانشگاه که ارزشی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: از آنجایی که مهدویت برای باورمندان به آن مهم بوده و نیز در هدایت و پویایی جامعه نقش مهم و تأثیرگذار دارد، لازم است اعتقاد مردم به آن بیشتر شده تا نقش آن در جامعه ملموس‌تر و کاربردی‌تر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: قدرت شبکه ای و چند بعدی اربعین از منظر گستره و تنوع جمعیتی و ملیتی، طبقاتی و رفتاری، فلسفه و پیوند تاریخی، سنت ها و پیوند فرهنگی تردیدی باقی نمی گذارد که جهان با پدیده ی نوینی مواجه است که نه تنها موقتی نیست، بلکه امواج آن، نگاه رسانه های مسلط جهانی را در هم تنیده و پژواک خود را به دیگر فرهنگ ها و ملت ها ساطع می سازد.