دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در آغاز سفر یک روزهبراهیم رئیسی به خراسان جنوبی، عملیات اجرایی زیرسازی راه‌آهن زاهدان - زابل - بیرجند - مشهد آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

بی هیچ تردیدی، در عاشورا شاهد تقابل و رویارویی دو اسلام هستیم: اسلام نبوی و اسلام اموی. اما نکته مهم اینجاست که اربعین حسینی میراث معنوی جهانی است و نباید این نکته را فراموش کرد.

خبرگزاری مهر

بیرجند - رئیس جمهور گفت: انقلاب اسلامی ایران یکی از جلوه های عاشورای حسینی است.

خبرگزاری مهر

قرارداد مارتینز با باشگاه فولاد خوزستان امضاء شد تا این سرمربی اسپانیایی در ادامه رقابت ها، مرد اول کادر فنی فولادمردان باشد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نسخه صوتی و الکترونیکی کتاب «جاذبه حسینی» را به‌صورت رایگان منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور به منظور شروع عملیات اجرایی طرح راه آهن نهبندان - بیرجند - قاین - یونسی و حضور در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، در سومین سفر خود به خراسان جنوبی، وارد بیرجند شد.

وب‌گاه ورزش سه

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، می‌گوید کارهای روزمره‌اش را خودش انجام می‌دهد تا زندگی عادی داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

بیژن عبدالکریمی گفت: خبر رسید یکی از مداحان قرار است وارد دانشگاه تهران شوند. این اوج نیهیلیسم و بی‌اعتقادی به حقیقت و ارزش‌های فرهنگی و اوج خودبنیادی و اوج این تصور باطل است که ما می‌توانیم حقیقت را تولید کنیم!

وب‌گاه ورزش سه

خوان ایگناسیو مارتینز به عنوان سرمربی جدید فولاد انتخاب شد و از فردا کارش در اهواز را شروع خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

اتحادیه فوتبال انگلیس در نظر دارد پپ گواردیولا را به عنوان جانشین گرت ساوت‌گیت معرفی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب صوتی "سقای آب و ادب" با صدای نویسنده کتاب سید مهدی شجاعی و با آهنگسازی حبیب خزائی فر به مدت زمان 6 ساعت و 55 دقیقه در نشر نیستان با میکس و مسترینگ حامد فعال تولید و هم اکنون از درگاه طاقچه قابل شنیدن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: بیژن عبدالکریمی گفت: دیروز خبر رسید یکی از مداحان قرار است وارد دانشگاه تهران شوند. این اوج نیهیلیسم و بی‌اعتقادی به حقیقت و ارزش‌های فرهنگی و اوج خودبنیادی و اوج این تصور باطل است که ما می‌توانیم حقیقت را تولید کنیم!

وب‌گاه عصر ایران

کیهان نوشت: در خصوص فردی مثل شریفی زارچی که در ایام اغتشاشات با اظهارنظر‌ها و توئیت‌های تحریک‌آمیز و دور از شأن یک مدرس دانشگاه تبدیل به یک لیدر آشوب در محیط دانشگاهی شده بود، باید در همان ایام با صراحت حکم به اخراج داده می‌شد چرا که کسی که جایگاه اشغال شده استادی را ابزاری برای تحریک و ایجاد بلوا در دانشگاه و به جان هم انداختن دانشجویان کند قطعا صلاحیت ادامه مسندی، چون استادی دانشگاه...