دوشنبه 2 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تنها چند نفس تا اربعین حسینی باقی مانده و در این بین مدیریت شهری از اواخر مرداد ماه، خدمات مختلفی را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

محوریت بررسی ارتباط انتظار و مناسک اربعین، انسان انقلاب اسلامی و انسان اربعینی، توجه به مفهوم دعوت در اسلام در کربلای معلا برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: در این نشست استاد احمد مبلغی رویکرد استفاده شده توسط آقای نواب در کتاب خود را در زمره رویکرد استظهارگرایی مقاصدی جای داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با حکم دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر امین رهبر مدیر بخش رادیوتئاتر شد.

وب‌گاه عصر ایران

از مهم‌ترین آثار این پدیده، تهی شدن دانشگاه از نخبگان، اندیشمندان و عالمان است. افراد توانمندی که صرفا با هدف گسترش اندیشه و ارتقای علمی دانشجویان پای به این عرصه گذاشته‌اند، با ایجاد چنین وضعیتی، اساتید دیگر رغبتی به حضور و تدریس در دانشگاه‌ها نخواهند داشت و جای آنها را افراد کم‌مایه اما «وفادارنما» خواهند گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی ربیعی در یادداشت امروز خود در اعتماد به ماجرای اخراج استادان دانشگاه پرداخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی از اظهارات اخیر وزیر آموزش‌وپرورش در مقایسه ماشین لوکس و کیفیت آموزش در مدارس به شدت انتقاد کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درست برخلاف هدف متصور از سیاسی و اعتراضی نشدن دانشگاه، در پی اخراج اساتید از دانشگاه، گفت‌وگوهای اعتراضی بیشتر شکل خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی ربیعی در اعتماد نسبت به پیامدهای سنگین اخراج اساتید از دانشگاه ها واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که بسیاری درباب چرایی تنش میان چین و آمریکا به مقوله هایی چون فن‌آوری، اقتصاد و نظامی گری استناد می کنند، گروهی از تحلیلگران دلیل تنش میان دو بازیگر را در جهان بینی متفاوت پکن و واشنگتن جستجو می کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی از موکب ایستگاه اول راه کربلا در منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان بازدید کرد.

وب‌گاه فرارو

اگر وضعیت سفره شهروندان با همین نواخت به پیش رود، نرم نرمک وارد شرایطی می شویم که وضع تغذیه مردم به موقعیت «متابولیسم بنیادی» یا همان بخور ونمیر (به معنای واقعی کلمه) نزدیک می شود.

وب‌گاه عصر ایران

در این میان به جز واکنش‌هایی که همه را نفی می‌کنند و میان لاریجانی و رییسی و روحانی و خاتمی تفکیک و فاصله قایل نیستند و هر دعوایی را زرگری یا به قصد کسب قدرت می‌دانند دو واکنش بیشتر قابل توجه بود...

وب‌گاه خبر آنلاین

با تصویب مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی برگ برنده به دست جبلی رسید و او مطمئن شد که اعمال قدرتی که روی صداوسیما داشته با کمک ساترا می‌تواند روی شبکه نمایش خانگی هم داشته باشد.