سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب کشاورزان در زمینه کاشت و فروش گندم، رشد دو برابری خرید گندم از زمان آغاز بکار دولت را محصول اعتماد کشاورزان به دولت عنوان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی جمهور ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب کشاورزان در زمینه کاشت و فروش گندم، رشد دو برابری خرید گندم از زمان آغاز بکار دولت را محصول اعتماد کشاورزان به دولت عنوان کرد و به وزارت جهادکشاورزی و بانک مرکزی مأموریت داد مطالبات گندمکاران را جزو «دیون ممتازه» دولت تلقی و پرداخت آن را هرچه سریع‌تر کامل کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در چند روز گذشته اتفاقی که بهت و حیرت اهالی فرهنگ و هنر را به همراه داشت، گلایه و دادخواهی یک مترجم از یکی از انتشارات مطرح و باسابقه کشور در اینستاگرام بود که بازتاب زیادی به همراه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: برگر میگوید: تردید یک نوع جستجوگری و گشودگی است که در میانه نسبی گرایی و بنیادگرایی قرار می گیرد و نوعی به تعویق انداختن قضاوت و خضوع معرفتی در برابر جهان است.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پرسپولیس طراحی پیراهن این فصل سرخپوشان را بخشی از «نماد فرهنگی» ایران خوانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متن کامل لایحه حجاب و عفاف خروجی کمسیون قضایی و حقوقی مجلس منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: یک نماینده مجلس گفت: اگر آسیب‌های اجتماعی حل و فصل شود قطعا مسایل فرهنگی ما هم اصلاح خواهد شد. در تعداد زیادی از مساجد که بر اساس برخی آمار ها تا 75 درصد مساجد عنوان شده، بسته است. پس چرا برای آن کاری صورت نمی‌گیرد؟ این همه اعتبار و بودجه پس کجا صرف می شود؟

خبرگزاری تسنیم

سردار محمد قاسم ناظر گفت: اثرات و دستاوردهای دفاع مقدس به قدری زیاد است که هر روز از دفاع مقدس می‌توان اثر هنری جدیدی ایجاد کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: اصحاب رسانه که در خط مقدم جنگ ترکیبی هستند می‌توانند حیله‌های دشمن را تعدیل کنند تا اثرگذاری کمتری در اذهان مردم و جامعه داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در یادداشتی با عنوان «زشتی مجازات بدون بیان» در روزنامه اعتماد نوشت: از اصل 85 به درستی استفاده نشده است. نمایندگان مجلس اکنون می‌خواهند موضوعی را که به شدت در افکار عمومی حساسیت ایجاد کرده مطابق اصل 85 رسیدگی کنند. علت این کار روشن است، ترس؛ ترس از عرضه دلایل خود به افکار عمومی.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیدنامه نوشت: م حمدرضا حسینی بهشتی استاد فلسفه دانشگاه گفت: در پیشبرد برنامه ها باید به گونه ای اقدام کرد که نظرات عمومی همه مردم جلب شود نه آنکه مدیریت حذفی را اعمال کنیم. اجرای موفق قوانین و برنامه ها زمانی است که نظر اکثریت و خردمندان را با خود به همراه داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تفاهم‌نامه همکاری میان معاونت صنایع‌دستی کشور و قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح به امضا رسید.

خبرگزاری مهر

مراسم تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه با حضور فرمانده قرارگاه و معاون صنایع دستی کشور برگزار شد.