سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای درباه نمادها و اِلمان‌های تاریخی به کار رفته روی پیراهن این تیم صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر، صبح امروز 22 مرداد ماه مراسم تفاهم نامه همکاری فی مابین معاونت صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح با حضور سردار محمدجواد زاده‌کمند فرمانده قرارگاه و مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی کشور برگزار شد. در همین راستا مریم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه پرسپولیس درباره طرح‌های روی پیراهن این تیم در فصل جدید بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم چابهار گفت: کسی با کشف حجاب موافق نیست چراکه به گفته رهبر انقلاب اسلامی، حرام شرعی و سیاسی است اما باید ریشه های این موضوع را بنگریم. مگر «ربا» حرام شرعی و سیاسی نیست مگر اختلاس ها و سوء مدیریت ها و حیف و میل اموال عمومی توسط برخی از مسوولین، حرام شرعی و سیاسی نیست؟ آیا کودکان کار، زباله گردی و تورم لجام گسیخته چالش های اصلی کشور نیست و این تورم لجام گسیخته که سفره دهک...

وب‌گاه فرارو

تمدن، تاریخ و فرهنگ کشور عزیزمان ایران، سرشار از مفاهیم، باور‌ها و نشانه‌های عمیق و ارزشمند باستانی، معنوی و دینی است که به همه ملت ایران تعلق دارد و دیگران با هر باوری نمی‌توانند آن‌ها را به میل و سود خود مصادره کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای به وجود نشانه های بهائیت روی پیراهن بازیکنانش واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای درباه نمادها و اِلمان‌های تاریخی به کار رفته روی پیراهن این تیم صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای درباه نمادها و اِلمان‌های تاریخی به کار رفته روی پیراهن این تیم صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معین الدین سعیدی نماینده چابهار در مجلس در رابطه با اصل 85 شدن لایحه حجاب، اظهار کرد: ما تجربه خوبی از 85 شدن لوایح و طرح ها نداریم و تجربه ای که در طرح صیانت و قانون جوانی جمعیت داشتیم همین مساله را ثابت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح بیان کرد: حدود 1 میلیون و 200 هزار نفر در 6 سال اخیر آموزش مهارتی کسب کرده اند و امروز یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی که میتوانستیم در حوزه مهارت آموزی به آن ورود کنیم، همین بحث‌صنایع دستی است.

خبرگزاری مهر

ترجمه کتاب «رفاقت در رسانه‌های اجتماعی» توسط نشر خزه منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غلامرضا نوری رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: لایحه‌ای که تحت عنوان «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» تنظیم شده است در سطح خرد باعث تشدید حجاب‌ستیزی و در سطح کلان پروژه‌ای برای به چالش کشیدن نظام است. با موافقت‌ها و مخالفت‌های هیجانی در مسأله حجاب، عفاف عمومی جامعه به تدریج بار معنایی خود را ازدست می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، آیین رونمایی و معرفی کتاب‌های «خیمه گاه» و «ضامن آهو» از سلسله برنامه‌های فرهنگی خانه کتاب و ادبیات ایران با عنوان «تکیه کتاب» شنبه (21 مرداد ماه 1402) با حضور محمدرضا سنگری و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد. ضرورت شناختن و شناساندن ژانر‌ها و قطعه‌های...

خبرگزاری مهر

تهران - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز هر جا پیوست رسانه‌ای مناسبی داشتیم، موفق بوده ایم.

وب‌گاه عصر ایران

موضوع روشن است. لایحه حجاب نه به لحاظ فلسفه کلی و نه از منظر معیارهای علم حقوق نمی‌تواند قابل دفاع باشد و از همه مهم‌تر افکار عمومی نیز متوجه نادرستی منطق طرفداران آن می‌شود، به همین علت نمی‌خواهند به صورت علنی و عمومی مورد بحث قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: مطابق اصل 85 قاون اساسی «سمت نمایندگی قائم به شخص است و قابل واگذاری به دیگری نیست. مجلس نمی‌تواند اختیار قانون‌گذاری را به شخص یا هیاتی واگذار کند ولی در موارد ضروری می‌تواند اختیار وضع بعضی از قوانین را... به کمیسیون‌های داخلی خود تفویض کند، در این صورت این قوانین در مدتی که مجلس تعیین می‌نماید به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و تصویب نهایی آنها با مجلس خواهد بود.»