سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی استقلال خوزستان می گوید تیم او دیر تشکیل شده و به تمرینات بیشتر نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید با وجود شروع دیر هنگام تمرینات پیش فصل توسط تیمش، بازیکنان تلاش می‌کنند با تمرینات بیشتر این خلا را رفع کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: ریل‌گذاری سند ملی موسیقی باید در حوزه تفکر و تمدن انقلابی اسلامی صورت گیرد و در این فرآیند همه جوانب موسیقی اصیل لحاظ شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیم پیکان مقابل گل‌گهر در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی هفته قبل تمام شد. ما بازی خوبی انجام دادیم ولی نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و تمام شد. گل‌گهر سه امتیاز بازی قبل را گرفته و سرمربی و بازیکنان با کیفیت و باشگاه حرفه‌ای است. فکر می‌کنم هم برای آن‌ها و هم ما بازی سختی خواهد بود. من دوست دارم مقابل همه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حقوقدان ورزشی نسبت به خلاء‌های قانونی ابلاغیه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ فوتبال ایران واکنش هشدار داد و با ارائه پیشنهاد خواستار اصلاح این موضوع شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ با بیان این‌که سند ملی موسیقی باید مطابق با جهت‌گیری نظام اسلامی تدوین شود، گفت: ریل‌گذاری سند ملی موسیقی باید در حوزه تفکر و تمدن انقلابی اسلامی صورت گیرد و لازم است در این فرآیند همه جوانب موسیقی اصیل و نواحی ایران‌زمین لحاظ شود.

خبرگزاری تسنیم

پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس روز گذشته به پایان رسید و مرحله بررسی مدارک هویتی و اطلاعات بارگزاری‌شده داوطلبان آغاز می‌شود. در این گزارش با این روند آشنا خواهید شد.

خبرگزاری تسنیم

حقوقدان ورزشی نسبت به خلاءهای قانونی ابلاغیه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ فوتبال ایران واکنش هشدار داد و با ارائه پیشنهاد خواستار اصلاح این موضوع شد.

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب معتقد است: یکی از مزایای الگوی ساخت‌گرا این است که حتی اگر مخاطب پرسش‌گری، مسئله دینی مانند حجاب را به عنوان تعبد و تدین نپذیرد، حداقل پذیرش آن به عنوان یک مؤلفه فرهنگی برای او راحت‌تر خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور محمد الله‌یاری مدیر دفتر موسیقی و سید امیرعباس ستایشگر مدیر انجمن موسیقی، دکتر حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب و حکم وی را به او اهدا کرد. متن حکم اردلان به شرح زیر است: «جناب آقای دکتر حمیدرضا اردلان نظر به دانش و تجربیات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هر تیمی به ما رسید گفت پول نداریم. من هم آرزویم حضور در تیمی با بودجه 700 میلیارد است، اما معرفی استعداد برای من بیشتر از جام ارزش دارد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پیکان اعلام کرد تیمش مقابل گل گهر در هفته دوم لیگ برتر برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: فساد امروز در جامعه ما یکی از مشکلات محوری است. در این که این فساد چه شکل و شمایلی دارد، سیستماتیک است یا یک اژدهای هفت سر. نظرات مختلفی وجود دارد اما فرشاد مومنی نگاهی متفاوت به آن دارد و سخنانش یک نگرانی جدی را نمایان می کند... آیا کسی به فکر هست؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری طی حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر حسن بختیاری رئیس مدرسه حکمرانی شهید بهشتی در نشستی که در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور و با موضوع حکمرانی برگزار شد، در خصوص اساس شکل‌گیری و اهداف و برنامه‌های مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی سخن گفت و فلسفه شکل‌گیری آن را ناظر بر کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور دانست. وی گفت: در اوایل 1397 با پیشنهاد سرلشکر باقری و سردار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اضافه شدن چک های صیادی مشکلات زیادی در پروسه وصول چک حل شد اما حالا همچنان چک های برگشتی قدیمی محل سوال است که در این مقاله به آن می پردازیم.