سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه مس سونگون رای کمیته تعیین وضعیت در مورد مهدی جاوید را ناعادلانه دانسته و به آن اعتراض کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

مربی نساجی مازندران می‌گوید فلسفه بازی نساجی وقت تلف کردن نیست و آنها هیچ‌گاه دست به چنین روشی نمی‌زنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در نیمه دوم زمانی وجود دارد که طلایی است و متأسفانه ما در بازی با مس رفسنجان آن را از دست دادیم.

خبرگزاری تسنیم

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در نیمه دوم زمانی وجود دارد که طلایی است و متأسفانه ما در بازی با مس رفسنجان آن را از دست دادیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نشست انجمن کارگردانان تئاتر با معاون هنری وزارت ارشاد با بحث‌های گوناگونی همراه بود و در این برنامه، سالاری با اشاره به وضعیت مبهم بودجه تئاتر گفت: «خانه تئاتر در دوران کرونا به انگیزه کمک به درمان هنرمندانی که دچار کرونا شده بودند، 700 میلیون بودجه گرفت ولی چرا این پول هنوز با 3 میلیارد بودجه دیگر در حساب است!؟» البته این پرسش او، بی‌پاسخ ماند.

وب‌گاه فرارو

برای ما انسان‌های مدرن این ممکن است مانند احساسات سطحی شادی که بسیاری از مردم (به نظر من به اشتباه) دنبال می‌کنند مبهم به نظر برسد. در عوض، منظور ارسطو آن بود که خوشبختی حالتی الهی است که هر یک از ما را به دلخواه ملاقات می‌کند. تنها مسئولیت ما این است که در را به روی آن باز کنیم و ما این کار را با زندگی خوب انجام می‌دهیم.

خبرگزاری مهر

معاون هنری مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توسعه پایدارباحرکت فردی یاحرکت یک انجمن یاوزارتخانه به‌تنهایی میسرنمی‌شود. توسعه بایداز زوایای مختلف اجتماعی یا اقتصادی شکل بگیرد.

خبرگزاری مهر

اختتامیه دومین دوره جایزه انجمن صنفی روزنامه نگاران تهران پنجشنبه دوم شهریور در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

برگزیدگان دومین دوره جایزه انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران پنجشنبه دوم شهریورماه معرفی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاحیه هشتمین دوره طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود

وب‌گاه ورزش سه

دکو، ستاره سابق بارسلونا، رسما به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه انتخاب شد. او پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی فعالیتش به عنوان جانشین ماتئو آله‌مانی را آغاز می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

اگر فلسفه حجاب در طول تاریخ به‌دقت مطالعه شود، مشخص است که این موضوع به زمان اسلام برنمی‌گردد بلکه قدمت آن به دوره‌های تاریخی قبل از اسلام تعلق دارد و با یک نگاه ساده در تخت جمشید می‌بینید که مجسمه‌ها پوشش کامل دارند، همچنین در تاریخ ثبت شده زنان در زمان‌های قبل از اسلام علاوه بر چادر از برقع استفاده می‌کردند تا به طور کامل پوشیده شوند و با ظهور اسلام به پوشش زنان بهای بیشتری داده شده...

وب‌گاه 55 آنلاین

سریال پدر گواردیولا، سریالی جدید از پلتفرم تماشاخانه که پلتفرمی رایگان است، در حال پخش است. سریال پدر گواردیولا جنجال و حواشی بسیار زیادی داشته است که در ادامه به آن می‌پردازیم. در این مقاله به بازیگران سریال پدر گواردیولا که ساخته سعید نعمت‌الله می‌پردازیم.