سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

به دعوت گروه صلح طلب هیروشیما تعدادی از جانبازان و هنرمندان یاور موزه صلح تهران در مراسم سالگرد بمباران اتمی شهر هیروشیما شرکت و دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم صلح و دوستی ایران و هیروشیما را نیزبرگزار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به دعوت همه ساله گروه صلح طلب (موست) هیروشیما تعدادی از جانبازان و هنرمندان یاور موزه صلح تهران در مراسم سالگرد بمباران اتمی شهر هیروشیما شرکت و دهمین دوره جشنواره مردمی فیلم صلح و دوستی ایران و هیروشیما) را نیزبرگزار کردند.)

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمیله علم‌الهدی دختر ارشد احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد است که خیلی‌ها از اختیارات ویژه او از مشهد در رسانه‌ها گفته‌اند. در عین‌حال او همسر ابراهیم رییسی رییس دولت سیزدهم است و این روزها حاشیه‌های زیادی دارد

وب‌گاه ورزش سه

مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سابقا در مرداد که ایام مشروطه است نویسندگان بیشتر به آثار کسانی مانند فریدون آدمیت و احمد کسروی استناد می‌کردند که بیشتر به سیر تحولات و وقایع تاریخی مربوط می‌شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پیکان پس از تساوی برابر گل‌گهر به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت و اعلام کرد تیمش در هفته‌های آینده بهتر هم خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان از همه بازیکنان تیمش به جز یک بازیکن قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر ستاد امربه‌معروف درباره وظایف ستاد و نحوه فعالیت گشت ارشاد توضیح داد و گفت: گشت ارشاد و برخورد سلبی با بی‌حجابی در جایی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر کشور با اشاره به نقش ستاد در فرهنگ سازی، آگاهی بخشی، آموزش و پیگیری مطالبات مردم در حوزه عفاف و حجاب اعلام کرد که گشت ارشاد و برخورد سلبی و فیزیکی با بی‌حجابی در رویکردها و وظایف این ستاد جایی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: طاهری آکردی دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: ستاد امربه‌معروف در مقابله با هر منکری مسئولیت تذکر لسانی و پیگیری مطالبات مردمی را دارد و برخورد سلبی با تصمیم نهادهای ذی صلاح و منطبق با قانون اتفاق می‌افتد.