سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران با اشاره به قهر محمدرضا شهبازی، مجری تلویزیون نوشت: اول این که وقتی شنید و دید قرار است رضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون بازگردند تا مخاطب را با صدا و سیمای عبوس و ورشکسته (به لحاظ مخاطب) آشتی دهند، جوری خشم گرفت که انگار این دو هووی اویند یا صدا و سیما با او عقد دایم بسته و نباید سراغ هیچ بنی‌بشر دیگری برود.

خبرگزاری تسنیم

یکی از عوامل انرژی‌زای اجتماعی، پیروزی‌های قهرمانانشان است. مردم از زندگی روزمره خسته می‌شوند نیاز به تخلیه انرژی و جذب انرژی جدید دارند حتی تمول و ثروت نیز نمی‌تواند چنین حسی را بیاورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب زندگی ورزشی ستاره سابق سپاهان در عراق چاپ شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: میزگرد بررسی عملکرد رهبرانقلاب طی سالهای زعامت ایشان با حضور آقایان مهدی فضائلی و مسعود رضایی برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

دوستی امثال شهبازی با نظام از جنس دوستی خاله خرسه است چون به کاهش مخاطبان انجامیده و مردم را به سمت دیگر سوق داده است. اتفاقا آن 15 درصد که شهبازی برای آنها برنامه می ساخت هم دوست دارند پای برنامه مهران مدیری و عادل فردوسی پور و رضا رشید پور و محمد رضا گلزار بنشینند. اما آن 85 درصد به جای تماشای سید خندان و پاورقی شهبازی بیننده ایران اینترنشنال و من و تو می شوند!

خبرگزاری تسنیم

وقتی از شکنجه اسرا و دردها و رنج هاشان می‌نوشتم بارها و بارها اشک ریختم. اما موقع نوشتن از شهیدان محمدرضا رضایی و صدرالدین شیرازی دو روز در تب سوختم و قلم را زمین گذاشتم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در میدان هنر، هنرمند برای این امر مهم تبلیغی، به دلیل نیاز به انتقال سریع و متقن موضوع، دچار سختی ها و چالش های خاص خود می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک نوشت: در مجموع 48847 نفر در این دوره برای ورود به ساختمان بهارستان نام‌نویسی داشتند. نگاه به جزئیات ثبت‌نام‌ها طی روزهای این مرحله نیز قابل تأمل است؛ روز اول 7700 نفر، روز دوم 6247 نفر، 5201 نفر در روز سوم، 4349 نفر برای روز چهارم، 4265 نفر روز پنجم، 7882 نفر در روز ششم و 13234 نفر در آخرین روز مدارک هویتی خود را در سامانه وزارت کشور بارگزاری کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در ماجرای به میدان آوردن روسیه زمانی که بنا بود حاج قاسم با پوتین ملاقات بکند، حضرت آقا به حاج قاسم فرمودند که دقت کنید شما نیروی زمینی روسیه نیستید، روسیه نیروی هوایی شما است.

وب‌گاه فرارو

این ثبت کردن تنها خشت اول کار بوده و رسیدگی‌ها و نگهداری بعد از ثبت اثر کار مهم‌تری بود که مغفول ماند. متاسفانه ما هیچ فکر دیگری در این زمینه نکردیم. درآن دهه آثار شاخص زیادی به ثبت رسیدند و در این بین از دهه 70 آثار زیاد دیگری که بنا به عقیده برخی کارشناسان فاقد ارزش بودند هم ثبت ملی شدند. او معتقد است وزارت میراث فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی برای آثار ثبت ملی داشته باشد از تهیه فرم...

خبرگزاری مهر

رمان «کنسول افتخاری» نوشته گراهام گرین هم مانند دیگر داستان‌های این‌نویسنده دربرگیرنده چالش‌های درونی شخصیت‌های داستان با مفاهیمی چون عشق و خدا است.