سه‌شنبه 3 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم پیکان گفت: فرقی نمی‌کند حریف بالای جدولی باشد یا پایین جدولی، دوست دارم موقعیت‌سازی کنیم و همه از تماشای بازی ما لذت ببرند.

خبرگزاری تسنیم

معاون هنری ارشاد در حکمی حمیدرضا اردلان را به عنوان دبیر هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طحان نظیف گفت: در قانون سال 86 تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای خلاف قانون شناخته شد و شورای نگهبان با آن برخورد می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نماینده تهران در مجلس گفت: مکتب سیاسی امام دارای شاخص‌هایی است که یکی از خطوط برجسته آن درهم تنیده شدن معنویت با سیاست است و در مکتب امام، معنویت از سیاست جدا نیست و همه رفتارها و مواضع امام حول محور خدا و معنویت او بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از آنجایی که تمام مشکلات ورزش کشور حل شده و مساله خاصی باقی نمانده برخی تندرو‌ها در رسانه‌های اصولگرا تمرکز خود را گذاشتند روی پیدا کردن نماد‌های بهاییت و گروه‌های تروریستی در کیت تیم‌های باشگاهی ایران. این دوستان درنهایت توانستند در پیراهن فصل جدید پرسپولیس به مقصود خود برسند.

وب‌گاه فرارو

اگر قرار باشد نماد‌های از پیش موجود بعد از استفاده یک گروه متعلق به آن گروه شوند آن وقت تکلیف بسیاری از نماد‌های اسلامی که توسط گروه‌های تروریستی تکفیری نظیر داعش و جبهه النصره و القاعده استفاده می‌شود، چیست؟ مثلا در پرچم گروه تروریستی جبهه النصره عبارات لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله آمده است. آیا کسی می‌پذیرد دیگر کسی از این عبارات در طراحی پرچم و لوگو استفاده نکند، چون یک گروه تکفیری...

خبرگزاری تسنیم

یک نویسنده ادبیات پایداری: 10 سال غفلت و رهاشدگی فرهنگی داشتیم. به ارزش‌هایی مثل مدافعان حرم توجه نکردیم. کسی را قضاوت نمی کنم ولی ثمره آن را می‌بینیم.

وب‌گاه ورزش سه

اقدام کم‌سابقه مدیرعامل استقلال در خرید بازیکن بدون هماهنگی با سرمربی شرایط جدیدی در اردوگاه آبی‌پوشان پایتخت پدید آورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب کشاورزان در زمینه کاشت و فروش گندم، رشد دو برابری خرید گندم از زمان آغاز بکار دولت را محصول اعتماد کشاورزان به دولت عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور افزایش مشارکت‌های مردمی و همراهی و همگرایی اجتماعی را مسئولیت بسیار مهم دولت دانست و بر اهمیت نقش دادن به بخش غیردولتی اعم از بخش‌های خصوصی و تعاونی در حوزه اقتصاد و تشکل های دغدغه‌مند در بخش فرهنگ و سیاست تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، افزایش مشارکت‌های مردمی و همراهی و همگرایی اجتماعی را مسئولیت بسیار مهم دولت دانست و بر اهمیت نقش دادن به بخش غیردولتی اعم از بخش‌های خصوصی و تعاونی در حوزه اقتصاد و تشکل‌های دغدغه‌مند در بخش فرهنگ و سیاست تاکید کرد. رئیس جمهور همچنین با...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور فلسفه وجودی و کارکرد احزاب و تشکل‌ها را اصلاح امور جامعه دانست و گفت: تلاش برای رسیدن به قدرت، زمانی ارزشمند است که هدف، اجرای عدالت و گره‌گشایی از کار مردم باشد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، افزایش مشارکت‌های مردمی و همراهی و همگرایی اجتماعی را مسئولیت بسیار مهم دولت دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور به وزارت جهادکشاورزی و بانک مرکزی مأموریت داد مطالبات گندمکاران را جزو «دیون ممتازه» دولت تلقی و پرداخت آن را هرچه سریع‌تر کامل کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهور فلسفه وجودی و کارکرد احزاب و تشکل‌ها را اصلاح امور جامعه دانست و گفت: تلاش برای رسیدن به قدرت، زمانی ارزشمند است که هدف، اجرای عدالت و گره‌گشایی از کار مردم باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور ضمن تشکر از همکاری و همراهی خوب کشاورزان در زمینه کاشت و فروش گندم، رشد دو برابری خرید گندم از زمان آغاز بکار دولت را محصول اعتماد کشاورزان به دولت عنوان کرد.